Skip to main content

Steeds zie ik mooie winterjassen online voorbij komen van dames die ik ook wel graag wil hebben en wil dragen. Met name af en toe een fel roze jas met dikke dons voering en bont. Of dan weer van bijoorbeeld moncler weer een mooie lange puffy jas. Het zelfde heb ik met een mooie gala jurk die ik voor bij zie komen. Bijvoorbeeld een mooie zeemeermin model of een brede ball gown jurk.

Hoe denken jullie daar over om dan actief te dragen ect?

Hey! Je zou het liefst gewoon overal met de kleren willen lopen die je zelf graag aan wil. Herken ik wel.  Helaas kan dat niet zomaar blijkbaar. Ik heb zelf al lange tijd thuis rokjes aan en hemdjes bijvoorbeeld. En ik ben het gaan "opbouwen". Eerst eens een paar keer in de tuin en dan op straat voor het huis. En als mijn besties langs kwamen ook steeds een stapje verder qua eigen smaak en de reacties waren eig altijd positief! Maar daarna ook echt out in the open er mee naar buiten en school bijvoorbeeld was wel wat moeilijker. Ik heb in een van mijn topics wel verteld hoe dat ging. Mijn tip zou iig zijn: begin thuis, voel of je je er fijn in voelt en bouw dan langzaam op. En test uit wat je allerbeste vrienden en vriendinnen ervan vinden en of ze je supporten. En vooral, laat je niet tegenhouden!  Veel succes!! 

Liefs, Tover xxx

Reageer