meer school stuff

  • 10 September 2021
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Heyy,

vandaag was mijn officiële dag school (gister was ik er niet hehehe), en het was wel oké maar ik moet even een paar dingen vertellen dus ik maak waarschijnlijk 2 topics aan, het gaat allemaal om iets heel anders tho.

 

nou in de 1ste les was er dus wat gebeurt, 2 van mijn vriendinnen zitten voor mij 1 langs me en 1 naast me, en voor mijn vriendinnen zitten 2 jongens, die een beetje vrienden zijn met de 2 vriendinnen die voor me zitten, (oké laten we dit ff afspreken, L en M zitten voor me B zit naast me en F zit achter me. En L en M zijn dus vrienden met die 2 jongens, ik vind ze echt verschrikkelijk ze hebben bestwel wat nare dingen tegen me gezegd dusja. Ik vind het niet erg dat ze vrienden zijn maar soms toch ook weer wel. Maar oké wat er gebeurde : L draaide zich om en zei dat de twee jongens een foto van me hadden op hun telefoon, ik kreeg hier bestwel een naar gevoel van maar ik was in confidence gegaan, en ik zei ‘ik vind het wel sneu dat je mijn profiel foto moet gaan screenen en dan nog wegsnijden ( er staat nog iemand op), en wat wil je er mee doen boven je bed hangen.’  Toen zei L ik ga het uitzoeken, bleek het uiteindelijk geen foto te zijn maar dat ze gewoon hadden ingezoomd op mijn profielfoto, maar met de reden dat ze mijn haar van toen wouden vergelijken van nu. (Ik heb het kort geknipt), ik vond dat bestwel raar dus ik zei: jullie zijn obsessive met mijn haar.

En tijdens Frans les (heb ik van hetzelfde vrouwtje als die ik in de 1ste had)  en ze wist niet meer wie ik was, toen zei ik mij naam en toen zei ze wooww jij bent veranderd ja ja vgsm zat je altijd achterin de klas, en toen voelde ik me echt beschamend, en de klas was ook aan het keten maar waarschijnlijk door de docent, ik wou gewoon proberen dat ik wat meer kon praten in de les en nu kijk ik nog steeds een numb en stille vis.

Groetjes jE sTiLlE vIs


3 reacties

Hee,

Wat vervelend dat er zo wordt gedaan op school. Ik zal zeggen gewoon blijven doen waar jij je goed bij voelt. Vindt het super dapper dat je je haar doet zoals jij het wilt. De reacties die je krijgt zijn wel erg vervelend, maar probeer je er niks van aan te trekken (heel moeilijk, ik weet het). En blijf vooral bij jezelf en niet veranderen door anderen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Ciao

Heyy

 

Ik vind het net zoals de bovenstaande reactie super knap van je hoe je hier mee om bent gegaan! Blijf inderdaad vooral jezelf wat anderen er ook van zeggen! Jij bent mooi zoals je bent😇

 

Verder vind ik het fijn om te horen dat je 1e schooldag, op een paar akkefietjes na, redelijk is verlopen! Je hebt het echt goed gedaan :)

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 4
Badge +4

@NaamNietBekend & @Hulptroep 

Het betekent zoveel voor me dat jullie dit zeggen!!

♡´・ᴗ・`♡

Reageer