meer huilen in 2 dagen dan in 1 jaar..

  • 10 May 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi allemaal,

 

Ik weet niet of ik de enige ben maar ik heb dus al meer gehuild in 2 dagen dan in 1 jaar.

Weten jullie hoe dit kan? en waar dit aan ligt?

 

Ook zijn er weer een aantal dingen waar ik mee zit;

  • Overleden vrouw van de camping waar ik een super goede band mee had
  • Ik kan niet tegen dronken mensen dan heb ik het vooral over mijn ouders hun hadden feestje op de camping en ik voel me dan heel aangevallen wanneer er tegen me wordt gepraat. Hebben meer mensen dit?
  • Mijn gevoelens veranderen heel erg en daar heb ik enorm last van.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Dat kan best hoor, als je een jazr lzng heel blij bent en alles gaat goed, en daarna in 2 dagen gaat er van alles fout, dan is het logisch dat je in die twee dagen meer huilt

Hoii,

Eigenlijk leg zelf al een beetje uit waardoor het komt, onder andere door: Mijn gevoelens veranderen heel erg en daar heb ik enorm last van.

Het is wel rot dat je zoveel aan het huilen bent, maar het is helemaal niet erg. Het is juist fijn dat het eruit komt, ergens zal het misschien ook wel opluchting geven?

Zelf ben ik niet iemand die veel huilt, maar ik heb ook momenten/dagen dat de tranen maar blijven komen. Aan de ene kant kan ik me er dan aan irriteren, maar dan is de emotie er wel even uit.

Emoties zijn heftig, maar blijven nooit lang zo sterk aanwezig. Je kunt het zien als een golf. Je hebt die tranen heel lang opgespaard, nu zit je op je piek en dan stroomt de waterval open. Maar het zal ook weer afnemen.

Met de dingen die je opnoemt is het ook niet verwonderlijk dat je veel moet huilen en emotie hebt. Heb je weleens met iemand over deze dingen gepraat? Het kan heel erg helpen en schelen om deze gevoelens met iemand te delen. Te praten over de dingen waar je mee zit. Gedeelde smart is halve smart. Misschien kun je bepaalde dingen ook wat meer gaan verwerken en zit je er niet meer zo mee.

Groetjes,
Simply Me

Reageer