ik dacht altijd dat ik eenzaam zou blijven omdat ik lelijk ben en dik. Maar heb nu een vriendje die de zelfde dingen leuk vind en me niet dik vind maar dun en hij vind me mooi en aantrekkelijk ik maakte me ook zorgen dat ik niet gied kon zoenen en tonge maar dat kan ik blijkbaar wel goed zegt hij en me aanraken mag me vriendje ik vertrouw hem niet alle jongens zijn verkeert heb me voor niks helle tijd zorgen gemaakt ik zeg je een ding angst heeft iedereen maar ze zijn vaak onnodig wand je kan je angst overwinnen bij voorbeeld spinnen pak eens een spin ze doen niets en bijvoorbeeld wat ik hat dacht dat ik nooit iemand kreeg en heb nu de leukste jonge te wereld en ik voel bij hem op me gemak al me angste zijn weg natuurlijk heb ik r nog wel een paar maar wil zeggen maak je niet druk het komt van eigens goed
xxx meisjegeheimpje
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Fijn dat je een lieve jongen hebt leren kennen. Naar wat ik me kan herinneren, heb jij al het een en ander meegemaakt, waar je angsten aan over hebt gehouden. Ik hoop dat je daar samen met je vriendje op een rustige en liefdevolle manier aan kan werken. Nog veel geluk gewenst samen :)
Groetjes
Kenshin
Fijn dat je een lieve jongen hebt leren kennen. Naar wat ik me kan herinneren, heb jij al het een en ander meegemaakt, waar je angsten aan over hebt gehouden. Ik hoop dat je daar samen met je vriendje op een rustige en liefdevolle manier aan kan werken. Nog veel geluk gewenst samen :)
Groetjes
Kenshin
Groetjes
Kenshin
dat gaat zeker lukken
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.