Skip to main content

me zelf pijn doen

• July 17, 2025
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4

Heyyy 

Ik heb mezelf pijn gedaan dinsdag ik wilde me eigenlijk snijden maar dat kan niet want ben op vakantie in Frankrijk dus dan valt het heel erg op maar ik heb een tak gepakt en heb heel hard heen en weer gedaan en nu heb ik op me linker en rechter been schaafwonden en ik heb allemaal soort sneetjes op me been ik weet ook niet waarom ik dit deet het deet eigenlijk wel echt pijn ik weet echt niet of ik nog wil leven aan de ene kant wel aan de andere kant niet als ik zelfmoord pleeg kan ik niet bij de kt komen werken en aan de andere kant ik trek het hier niet meer ik wil mezelf eigenlijk gwn nog een keer pijn doen ik heb trouwens gezegd tegen me ouders dat bij de rotsen aan het lopen was en toen was gevallen daarom heb ik wonden want ik zit in zuid Frankrijk dus er zijn hier heel veel rotsen en ik was vanmiddag bijna dood me broer zij tegen mij kan je een salto van deze rots af ik zij ja denk het wel en toen zij hij doe dan en toen maakte ik een soort duik en klapte me rug dubbel heb er gelukkig niet zo veel last meer van nu maar dat deet echt pijn en gisteren waren me broer en ik op pad en toen gooide mensen stenen naar beneden en toen lander er een grote steen recht naast mij als die op me hoofd kwam was ik gwn dood geweest leuke avonturen heb ik met me broer trouwens dit laatste heeft niks met wat ik wou vertellen te maken maar wilde dit ook even vertellen😚🤣

Liefs catoo<3

4 reacties

Maria_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • July 18, 2025

Hi ​@Cato.db 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Maria (De Kindertelefoon) 

• July 18, 2025

Hallo,

Heb je met je ouders al over therapie gepraat (sorry als ik het over het hoofd had gezien als je dat al had gedaan)? Want dit kan niet zoveel langer.

Misschien wat minder naar je broertje  luisteren, dat scheelt je blijkbaar een hoop pijnlijke situaties😉

Leuk trouwens dat je bij de kindertelefoon wilt werken! En misschien kun je zoals ​@Maria_ al zei ook contact met hen opnemen als je het heel moelik vindt.

Veel plezier in Frankrijk en liefs van mij ❤️❤️

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 20, 2025

Heyyy

Ik heb nog niet meer me ouders over me therapie gepraat  

Ja ik moet iets minder naar hem luisteren denk ik hij heeft vaak domme ideeën ahahah

Dankjewellll komt goed hier in Frankrijk ❤️❤️

Liefs catooo❤️❤️

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Ik lees hoe verdrietig en verward je je voelt en dat je jezelf pijn hebt gedaan. Dat is echt heel erg. Wat je hebt doorgemaakt is geen schande. Je verdient hulp, zorg en vooral iemand die écht naar je luistert. Bel naar de kindertelefoon of 113 of een vertrouwenspersoon. Je bent echt niet alleen 

Liefs Wolf 🐺