Skip to main content

Me vriendin vind ik 50% lief en 50% niet

• March 3, 2026
  • 0 reacties
  • 14 Bekeken

Ik zit dus in groep 8 ik ben 12 jaar, en ik heb een vriendin laten we haar I noemen (geen L) (Ze is 13 geworden in februari) 

Ik vind haar 50% van de tijd haar niet zo soort van aardig zegmaar want ze ging sinds onze vriendschap praten over hoe dun ik was maar ik weeg hetzelfde als haar maar alleen het lijkt er niet op het lijkt wel dat ik 30 ben ofzo maar goed, ze zei altijd van "je bent zo dun dat is  iet goed voor je" dat zei ze zo vaak en ze zei ook de hele tijd dat ik meer moet "eten" alleen ze heeft geen idee hoevaak ik toen ik 11 was geplaagd van werd door paar meiden uit groep 7, ze gingen me plagen omdat ik had geen grote "borsten" en "billen" Ze zeiden de hele tijd vooral dat me billen te dun was want een keer me vriendin vroeg wie het de grootste had en ik was als laatste gerankt en het zelfde bij de vraag wie heb de grootste borsten maar ze hebt spijt dat ze had heb gedaan gelukkig maar oke terug naar het verhaal, dus I zei van het is gevaarlijk als je te dun bent maar ik zei tegen baar dat ik ook 40 kg weeg (want ze zei dat ze ook 40 kg was) alleen ik lijk er geen eens op. Dat is het probleem. En ze dacht dat ik extreem ondergewicht had maar dat komt door me familie, want me vader is 70 kg 188 cm me vaders kant oma is ook dun dus het hoort er een beetje bij en omdat ik half aziatisch ben verklaart het een hoop want mensen die aziatisch zijn schijnen een lagere bmi te hebben maar alleen me vriendin I is ook aziatisch maar ze heeft gewoon een normale lichaam. En vandaag bij gym hadden we volleybal, we moesten met vier mensen in 1 vak spelen 2 in de vak en de andere 2 mensen tegenover staan, en ik was bij I de team, en ze ging de hele tijd met de bal slaan alleen ik had geen kans gekregen en ik zei tegen haar van ik krijg amper de beurt en ze zegt "omdat je weet niet hoe je moet spelen" Het is niet mijn schuld dat ik niet zo atletisch ben en dat ik niet volleybal speel. En dan word een ander meisje ook boos op me omdat we hadden verloren. Maar dat ik helemaal niet me schuld?? Ja oke het spijt me dat ik niet zo "sportief" ben als jullie sorry geen sorry. Maar ze praat ook over andere mensen de rug soms en ze praat meestal over hoe dun ik ben, ik zeg tegen haar dat het veter is om ondergewicht te zijn dan overgewicht en ze zegt maar alsnog is het niet goed soms is het erger, maar ze denkt dat ik extreemlijk ondergewicht ben, we hebben dezelfde lengte, misschien zegt ze dat omdat ik niet zo grote borsten heb als haar, maar mij boeit het niet dat ik geen curves heb en ik ging toen ook de hele tijd me vergelijken op haar omdat ze me droom lichaam had (dream body) maar nu niet meer het is beter dan op een deur lijken tenminste, want ik wil eigenlijk helemaal geen borsten, je krijgt er gewoon rugpijn en nekpijn van van all dat gewicht, dat wilt toch niemand? Ze maakt me soort van gel want ze zegt de hele tijd dat ik moet aankomen dat had ik vaker gehad want toen ik 10 was woog ik 30 kg nou bijna 30 kg het was moeiljk voor me om 30 kg zelfs te halen want ik woog 28 kg 29 kg maar het is gewoon onacceptabel wat me vriendin doet ik weet nirt eens of ik haar me vriendin kan noemen, (me volgende topic gaat over dat me andere vriendin me interesses nadoet en doet alsof ze een grotere fan ervoor is)