Vraag

me oude mentor doet opeens heel vaag? wat kan ik doen!!!!!!

  • 28 January 2020
  • 22 reacties
  • 239 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi hoi, 

ik wil even weer een verhaal kwijt.. mijn oude mentor die me dus altijd helpt doet nu opeens heel vaag… ik weet nii echt hoe ik het kan uitleggen maar het voelt heel k*t gwn… heb haar bijv nu ong 2 weken nii gesproken… 1e week was door dat ze dus naar vluchtelingenkamp ging en de 2e week door toetsweek… nou ik zag haar dus gisteren weer…. en het was srs heel vaag…. opeens ze zei ja hoe gaat het ik zei goed hoor en met u ze zei ook goed… dus wou ik gwn ff praten over dat vluchtelingenkamp ze zei was wel leuk en ze was weg zonder doeii of wat dan ook… toen dacht ik echt ff zovan wtf gebeurd hier en ja het was ff zovan huh wat gebeurde hier dan… ik had haar dus geappt… maar ik moest ook even iets doorgeven… maar omdat ik haar dus sws wws niet meer zag…. drm appte ik haar over dat ik een andere oplossing heb over iets… want mocht er maandag bij een bepaald les niet meer in… en ja nu hebben we een andere oplossing gevonden nou was raar… want ze stuurde dus gwn een duimpje en na 1 uur ong top geregeld dus ik had de neiging om te zeggen wrm over 1 uur pas weer een dom bericht….. maar ja dacht sophie hou gwn je in…. dus heb haar gwn dik zitten skippen….. ik weet niet echt wat ik er van moet denken…. weten jullie dat graag een reactie en ik ben echt niet iemand die aandacht van een persoon wil…. maar het is gwn zo raar ofz….. alsof ze gwn denkt sophie donder gwn op ofz…. trouwens ook nog ff iets…. ze had me 4 weken geleden ofz geappt en gezegd je mindmap van 2e jaar hangt bij mij in de klas…. en ja mensne vonden hem mooi blabalaba en opeens is die mindmap ook weg??? lekker logisch toch en ja ik weet niet echt…. srry voor deze domme onzin verhaal 

hopelijk geven jullie hier reactie op! en trouwens de mensen die me verhalen hebben gelezen van alles over me oude mentor weet ong wel hoe close we  eigenlijk waren dus drm vind ik dit zo vaag….. 

 

groet sophie!!


22 reacties

hoi hoi, 

ik wil even weer een verhaal kwijt.. mijn oude mentor die me dus altijd helpt doet nu opeens heel vaag… ik weet nii echt hoe ik het kan uitleggen maar het voelt heel k*t gwn… heb haar bijv nu ong 2 weken nii gesproken… 1e week was door dat ze dus naar vluchtelingenkamp ging en de 2e week door toetsweek… nou ik zag haar dus gisteren weer…. en het was srs heel vaag…. opeens ze zei ja hoe gaat het ik zei goed hoor en met u ze zei ook goed… dus wou ik gwn ff praten over dat vluchtelingenkamp ze zei was wel leuk en ze was weg zonder doeii of wat dan ook… toen dacht ik echt ff zovan wtf gebeurd hier en ja het was ff zovan huh wat gebeurde hier dan… ik had haar dus geappt… maar ik moest ook even iets doorgeven… maar omdat ik haar dus sws wws niet meer zag…. drm appte ik haar over dat ik een andere oplossing heb over iets… want mocht er maandag bij een bepaald les niet meer in… en ja nu hebben we een andere oplossing gevonden nou was raar… want ze stuurde dus gwn een duimpje en na 1 uur ong top geregeld dus ik had de neiging om te zeggen wrm over 1 uur pas weer een dom bericht….. maar ja dacht sophie hou gwn je in…. dus heb haar gwn dik zitten skippen….. ik weet niet echt wat ik er van moet denken…. weten jullie dat graag een reactie en ik ben echt niet iemand die aandacht van een persoon wil…. maar het is gwn zo raar ofz….. alsof ze gwn denkt sophie donder gwn op ofz…. trouwens ook nog ff iets…. ze had me 4 weken geleden ofz geappt en gezegd je mindmap van 2e jaar hangt bij mij in de klas…. en ja mensne vonden hem mooi blabalaba en opeens is die mindmap ook weg??? lekker logisch toch en ja ik weet niet echt…. srry voor deze domme onzin verhaal 

hopelijk geven jullie hier reactie op! en trouwens de mensen die me verhalen hebben gelezen van alles over me oude mentor weet ong wel hoe close we  eigenlijk waren dus drm vind ik dit zo vaag….. 

 

groet sophie!!

Het is zeker allemaal een beetje vaag, maar miss heeft zit ze zelf in een lastige situatie dat ze nu minder interesse toont? Als dit steeds meer wordt zou ik het aan haar vragen, wat er aan de hand is en wrm het nu zo vaag tussen jullie is. Komt goed xxx

Hoi

 

Wat jammer dat je oude mentor zich ‘vaag’ gedraagt. Best verwarrend hoe ze doet. Vermoedelijk zal ze, zoals Mila zei, zelf met iets worstelen. Denk je dat je je twijfels rond haar gedrag met haar durft delen?

 

Gr. Kenshin

 

hoi, 

klopt… dat kan idd ook…. maar ik wil haar wel helpen, maar ik zal totaal nii weten hoe of miss is er helemaal niks aan de hand…. en wilt ze gwn afstand van mij…. ik had dus al een bericht geschreven aan me oude mentor maar heb het verwijderd wou het bijna sturen…. wou vragen zovan is er iets aan de hand…. of heb ik iets fout gedaan…. eigenlijk wou ik eerst naar haar typen zovan of ze me leerlingbegeleider nog had gesproken want die zou dingen zeggen tegen me oude mentor…. over wat er 2 weken geleden was gebeurd…. toen kreeg ik kramp bij me hart/rib…. moest naar de huisarts en de huisarts kwam er mee dat ik een onderzoek moet doen…. dus ja dat moet ik vrijdag doen…. er komt wws toch niks uit…. maar me leerlingbegeleider zei zovan miss kan het komen door inspanning en als dat het is wil ik eigenlijk wel dat we contact op nemen met je huisarts maar natuurlijk… als jij dat wilt…. maar ja…. Maar normaal als mijn oude mentor het dus zal weten zal ze er naar vragen….. dat weet ik 1000 % zeker maar idd miss is er iets met haar ofz…. waar zij het nu moeilijk heeft…. maar wat kan ik doen? …. het komt hopelijk wel goed… maar ben bang als ik het vraag… dat ze gwn iets anders zegt ofz…. En hoe zal ik dat tegen haar moeten zeggen? Rond haar gedrag ik weet niet wat ik dan zal moeten zeggen…. ze zij zelf altijd al… vorig jaar dat wij elkaar goed kennen en dat zij weet Wnnr er echt bij mij iets dwars zit…  en dat ik weet Wnnr haar iets dwars zit… maar ja vorig jaar ja idk geen idee wat ik toen deed ofz…. ik weet het even niet meer…  bedankt voor allebei de berichten…. hoop dat het idd goed komt en dat zij en ik contact blijven houden!! 

Groet Sophie!!

   

Het lijkt me helemaal niet verkeerd om je oude mentor een attent berichtje te sturen. Stel dat berichtje gerust opnieuw op, en verstuur het maar. De kans is groot dat zo’n lief berichtje je oude mentor goed zal doen. 

 

Gr. Kenshin

Hoi Kenshin!!

jaa maar wat zal ik moeten zeggen dan? Want ik heb het bericht niet verstuurd omdat het heel bot was vond ik…. dus ja weet nii wat ik kan zeggen? Of moet ik gwn wachten maar wat je idd zegt os… miss voelt ze dan wel dat ik ook zorgen maak om haar ofz idk… ik zal totaal nii weten… maar ik weet dus nii of er überhaupt iets met haar is.…

 

groet Sophie!!

Je zou iets kunnen schrijven in de aard van:

 

Beste…

Naar mijn gevoel liep ons laatste gesprekje nogal snel af, en leek het of u met uw gedachten ergens anders zat. Zou het kunnen dat er wat aan de hand is, of zouden we binnenkort weer een fijn gesprekje kunnen hebben?

M.v.g. Sophie’

 

Gr. Kenshin

Hoi kenshin 

dankjewel voor het helpen…. ik zal kunnen kijken of ik hier iets mee ga doen…. dankjewel!!!

 

hroet Sophie 

Hoi, 

even hier verder op in… ik durf het niet te sturen…. want voel me wel op zich rot dat ik haar nog niet goed heb gesproken enz…. ik weet niet of ik überhaupt een bericht moet sturen…. srry voor het storen elke x …. 

 

groep sophie

Je hoeft je niet te excuseren voor het storen :slight_smile:  Dit is jouw topic; jouw plekje om dingen te delen. Wanneer forummers reageren, kunnen ze tenslotte zelf bepalen. 

 

Zou het je makkelijker liggen om haar eerst te spreken, en haar dan een berichtje te sturen? In mijn ogen was het sturen van een berichtje het eenvoudigst, maar misschien is dat voor jou anders. 

 

Gr. Kenshin

Hoi, 

maar ik ben gwn bang dat ik compleet af ga en dat ze gwn droog gaat reageren of dat er juist niks aan de hand is ofz snap je?

Wat haar reactie ook zou zijn; een berichtje sturen zou lief en attent zijn. Ook als ze droog of eenvoudig zou reageren, zal ze je vroeg of laat dankbaar zijn dat je zag dat er wat aan de hand was. Voor hetzelfde geld is er inderdaad niets ernstigs aan de hand, en kan ze je geruststellen. 

 

Ik raad je aan het berichtje toch te sturen, al is het maar om de draad tot gesprekken weer op te nemen. 

 

Gr. Kenshin

Hoi 

kan ik dit sturen?

Hoi mevr, misschien is dit heel raar... maar is er iets aan de hand.... i know het is privé... want het is u leven.... maar heb al een week het gevoel dat er iets met u aan de hand is.... en ja geen idee wrm ik dit typ naar u maar ik wou het voor de zekerheid weten!! zie maar wat u doet met dit bericht!! Srry voor het storen!!! 

Dat is een goed berichtje. Vermeld er gerust bij dat je merkte dat ze in de gang wat anders deed dan gewoonlijk. Ze zal je bezorgdheid vast appreciëren.  

 

Gr. Kenshin

Hoi, ik heb het gestuurd, maar ben bang voor haar reactie…. ik heb het namelijk nog nii geopend want had het al om 12 uur ofz gestuurd….. en toen gevoetbald en ben nu bang om het te openen…

groet sophie

Zoek gerust een kalm plekje op, waar je haar antwoord kan lezen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hoi, 

ik heb het geopend…. wat moet ik zeggen? Ze had dit getypt!! 

Wat lief van jou. Ik moest even wennen om weer in Nederland. Misschien zag je dat? Nu gaat het weer goed!!

ik weet niet wat ik moet zeggen…. 

Dat je oude mentor tijd nodig had om te wennen, zou kunnen. Goed dat er verder niets aan de hand lijkt te zijn :slight_smile:  Je zou terug kunnen sturen dat je opgelucht bent dat er niets aan de hand is, en dat je eventueel (hoeft niet als je dat niet wilt) graag eens bijpraat. 

 

Gr. Kenshin

Heyy

ik ben idd opgelucht, wel bedankt…. nou denk dat ik het gwn alles alleen ga doen en haar niet meer ga storen!! 

Groet Sophie 

Denk je dat dat gaat lukken, zo op je eentje? Het is geen schande om om hulp te vragen. 

 

Gr. Kenshin

Ik had dit geschrevene trouwens: 

Nou ik zag idd... dat er iets was... en daarom... dacht ik... ik vraag het even.... ook al duurde het wel wat langer om het te durven vragen... maar fijn dat het nu wel wat beter.... met u gaat!! sorry voor het vragen!! 

Toen zij zei :Juist lief dat je het vraagt. Blij mee 

dus ik zei : geen probleem!! Fijne avond nog!!

toen zij zei: jij ook

ik weet niet echt wat ik hiervan moet vinden en i know ik zeur te veel.…

 

ik weet het het is geen schande maar ja als nog wil haar nii tot last zijn!!

groet sophie

Geen zorgen, je zeurt in mijn ogen niet :slight_smile:  Verder fijn dat je berichtje geapprecieerd werd. 

 

Gr. Kenshin

Hey

ja idd daar ben ik blij mee en hoop dat het nu gwn goed gaat!! En ook dat we allebei normaal doen!!

groet sophie

Reageer