Vraag

me moeder zeurt dat ik teveel eet

  • 12 January 2023
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik haat het leven zo erg. ik kan het gwn niet meer aan. Ik kwam in de middag thuis, op school had ik maar een boterham op. dus totaal 2 boterhammen gegeten. normaal eet ik er 3 in de middag, hebben mn ouders nooit moeilijk mee gehad. ik neem paar uur later wat chips, en mn moeder word helemaal boos. ik gooide die chipszak op de grond. ik schreeuwde helemaal zo boos was ik. ook noemt ze me steeds vreetzak.  dan mag ze lekker naar haar zelf kijken. misschien had ik er niet zo´n groot probleem van moeten maken maar alsnog.. kinderen van mijn school krijgen geld van hun ouders om voor zichzelf patat te kopen. dat doen ze elke week, soms 2x in de week. toen ik het een keer deed toen werden mn ouders al boos. ik heb dit school jaar maar 3x gehaald…. ik vind mezelf niet eens dik, ik ben niet te dik en niet te dun. maar als me ouders zo doen dan ben ik blijkbaar wel dik. ik wil nu afvallen maar dat gaat heel moeilijk zijn. als je me andere topics al n keer hebt gelezen dan weet je dat ik heel vaak ruzie met mn ouders had en niet lekker in me vel zit. eindelijk ging het weer een beetje goed tussen mij en me ouders tot nu. ik ben zo boos. ik weet het gwn niet meer. wtf hebben mensen tegen mij. ben ik niet goed genoeg?! IK KAN HET GEWOON NIET MEER AAN!!!!!!!!!!! :( op school is het nog steeds kl0te en ik wil gwn weg van deze planeet. 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

ok, allereers, adem even diep in…. En uit 

oke. Ik heb gelezen dat jij boos bent op je ouders ( of eigelijk . Zei op jou…)

ook heb ik gelezen dat je (niet zo) lekker in je vrl zit, en vaak ruzie hebt met je ouders, en je moeder je o.a vreetzak noemt, ook heb ik gelezen dat je af wilt vallen. 
 

oke, allereers, jij hoeft niet af te vallen ( tenzij je echt obesitas hebt, maar dat lijkt me niet, en dan alsnog, aleen afvallen met behulp van ke huisarts/diètiste…( !)). 
 

wat jij vandaag hebt gegeten ( 2 boterhammen en wat chips is ook echt niet genoeg….) eer je ook weleens groente en fruit want dat is (ook) belangrijk! 
 

vertel je ouders dat je vandaag al weinig op hebt, en zeg dat je even wat chips wilt, maar onthoud WEL dat chips en wat botherhammen alleen niet geonnoeg is… probeer ook wat gezonde dingen te eten op een dag, maar vertel ook tegen je ouder s / je moeder dat als je dat eet / hebt gegeten….

 

dan wil ik ook zeggen pr@@t erover! 
ga gwn eens ff bij je mentor zitten, gen om het ff keijt te zijn, en ga anders evt naar een/de schoolpsygoloog/ een andere docent , 

of bijv naar een trainer ( tennis trainer bijv. ) (als je tennist, maar t kan ook een hockeytrainster zijn of huiswerkbegeleider ect.( !)

 

of gwn wat aardige buren die je vertrout?! Om gen ff je verhaal keijt te zijn ( kan trouwens baytheway ook gwn bij www.kindertelefoon.nl ) of daar kan je ( savonds tussen 1800/u tot 21u ofzo volgensmij gwn chatten met ongeveer leeftijdsgenootjes ( kinderen tussen de 16&18….) 

 

Mij_Niet_Gezien 

@Mij_niet_gezien sorry voor mijn late reactie. Heel erg bedankt voor je berichtje.❤️ super lief van je. Ondertussen heb ik het weer goed gemaakt met mijn ouders en daar ben ik erg blij mee.

liefs Emma

Reputatie 7
Badge +15

@Mij_niet_gezien sorry voor mijn late reactie. Heel erg bedankt voor je berichtje.❤️ super lief van je. Ondertussen heb ik het weer goed gemaakt met mijn ouders en daar ben ik erg blij mee.

liefs Emma

Fijn 😊, geen dank 😉 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +1

het maakt niet uit je kunt ook sporten (:

Reageer