me leven lijkt wel op een nare nachtmerrie maar toch probeer ik positief te blijven.
een tijdje geleden ontdekte me moeder allemaal blauwe plekken en ik was ook best wel vaak ziek de laatste tijd dus zijn we naar het ziekenhuis heen gegaan voor onderzoek. tot dat ik vorige week te horen kregen dat ik dus die ziekte had wat met de k begon. ze zouden aankomende woensdag gesprekken met mij gaan houden voor naderende behandelingen.
hier was ik best zenuwachtig voor dus heb ik met kt gechat
ik was van mening na het gesprek laten we positief blijven en me grootste hobby wat ik heb met disney bezig gaan waar ik zo vrolijk van wordt.
tot dat ik gisteren spontaan flauw viel en een bloedneus kreeg ik ben toen met spoed opgenomen in het ziekenhuis voor meer onderzoeken. en na vandaag lijkt het er niet best uit te zien het zit hoogstwaarschijnlijk op meer plekken dan dat ze dachten.
ze willen alles gaan proberen te doen wat er te doen is maar ze weten het ook even niet meer er werd wel tegen me gezegd geniet zolang het kan.
zelf had ik al wel zo iets van mocht het negatief zijn er zijn nog 2 dingen wat ik wil met me ouders zusje vriendje en vriendinnen naar euro disney. en ik zit op altetiek en wil nog zo graag een halve marathon rennen mocht dat nog mogelijk zijn maar dat is maar de vraag.
voor de rest probeer ik zoveel mogelijk met disney bezig te zijn en ik wordt gewoon helemaal vrolijk als ik me favoriet goofy even weer zie op een plaatje of filmpje dan lach ik me echt kapot
dus blijf positief denken ook al is de situatie soms lastig en denk altijd aan iets vrolijks zoals ik aan goofy