Skip to main content

me leven lijkt wel op een nare nachtmerrie maar toch probeer ik positief te blijven.

een tijdje geleden ontdekte me moeder allemaal blauwe plekken en ik was ook best wel vaak ziek de laatste tijd dus zijn we naar het ziekenhuis heen gegaan voor onderzoek. tot dat ik vorige week te horen kregen dat ik dus die ziekte had wat met de k begon. ze zouden aankomende woensdag gesprekken met mij gaan houden voor naderende behandelingen.

hier was ik best zenuwachtig voor dus heb ik met kt gechat

ik was van mening na het gesprek laten we positief blijven en me grootste hobby wat ik heb met disney bezig gaan waar ik zo vrolijk van wordt.

tot dat ik gisteren spontaan flauw viel en een bloedneus kreeg ik ben toen met spoed opgenomen in het ziekenhuis voor meer onderzoeken. en na vandaag lijkt het er niet best uit te zien het zit hoogstwaarschijnlijk op meer plekken dan dat ze dachten.

ze willen alles gaan proberen te doen wat er te doen is maar ze weten het ook even niet meer er werd wel tegen me gezegd geniet zolang het kan.

zelf had ik al wel zo iets van mocht het negatief zijn er zijn nog 2 dingen wat ik wil met me ouders zusje vriendje en vriendinnen naar euro disney. en ik zit op altetiek en wil nog zo graag een halve marathon rennen mocht dat nog mogelijk zijn maar dat is maar de vraag.

voor de rest probeer ik zoveel mogelijk met disney bezig te zijn en ik wordt gewoon helemaal vrolijk als ik me favoriet goofy even weer zie op een plaatje of filmpje dan lach ik me echt kapot 

dus blijf positief denken ook al is de situatie soms lastig en denk altijd aan iets vrolijks zoals ik aan goofy 

Oh, ik vind het zo erg voor je. Je boodschap is wel mooi en ik vind het goed om te horen dat je zoveel hebt aan je hobby. Ik hoop dat je dromen uitkomen en echt, ik wens je toch veel geluk en beterschap. 

Mooi dat je zo positief wil blijven, maar je mag ook altijd over andere gevoelens praten, die moet je niet verstoppen. Wel mooi dat je ook anderen wil helpen. En ik vind het echt heel leuk dat je zo gelukkig wordt van Disney, ik hoop dat je daar nog veel aan hebt!

Liefs, Salaam

Hey! dankjwel voor deze mooie boodschap! 💖 Ik wens je heel veel sterkte en beterschap! Ik vind het knap hoe je dit doet en wat je vertelt!! 😘 Veel kracht en sterkte nogmaals !

Liefs, Tover xxx

Heyy,

Oef ik schrik wel van dit topic zeg.. Ik vind je boodschap echt oprecht prachtig vind het echt fijn voor je dat je ondanks al het negatieve toch zo positief blijft en wat prachtig dat je zoveel hebt aan je hobby. Dat is echt een hele waardevolle boodschap dankjewel voor het delen daarvan!😘

Ik wens je heel veel sterkte en veel beterschap toe! Ik hoop echt dat je positief nieuws krijgt te horen binnenkort! Nogmaals sterkte!💗

Liefs van ItsJustMe <3

Oh, ik vind het zo erg voor je. Je boodschap is wel mooi en ik vind het goed om te horen dat je zoveel hebt aan je hobby. Ik hoop dat je dromen uitkomen en echt, ik wens je toch veel geluk en beterschap. 

Mooi dat je zo positief wil blijven, maar je mag ook altijd over andere gevoelens praten, die moet je niet verstoppen. Wel mooi dat je ook anderen wil helpen. En ik vind het echt heel leuk dat je zo gelukkig wordt van Disney, ik hoop dat je daar nog veel aan hebt!

Liefs, Salaam

dankjewel ik wil gewoon zo positief blijven ik wil dit echt gaan overleven vandaag kwamen me vriendinnen met een disney ballon aan zetten ze zijden dit vrolijkt de ruimte een beetje op aangezien ik nog tot woensdag in het ziekenhuis moet blijven. dat deed me zo veel goeds me vriendinnen zijn er echt voor me en snappen niet hoe ik er zo relaxt onder ben. ik zij disney en jullie me ouders me zusjes en vriendje houden me op de been toen moesten we allemaal wel even een traantje pikken 

Hey! dankjwel voor deze mooie boodschap! 💖 Ik wens je heel veel sterkte en beterschap! Ik vind het knap hoe je dit doet en wat je vertelt!! 😘 Veel kracht en sterkte nogmaals !

Liefs, Tover xxx

dankjewel 

Heyy,

Oef ik schrik wel van dit topic zeg.. Ik vind je boodschap echt oprecht prachtig vind het echt fijn voor je dat je ondanks al het negatieve toch zo positief blijft en wat prachtig dat je zoveel hebt aan je hobby. Dat is echt een hele waardevolle boodschap dankjewel voor het delen daarvan!😘

Ik wens je heel veel sterkte en veel beterschap toe! Ik hoop echt dat je positief nieuws krijgt te horen binnenkort! Nogmaals sterkte!💗

Liefs van ItsJustMe <3

hoe het er nu naar uit ziet is het niet echt positief aangezien het om meerde plekken zit dan wat ze hadden gezien. ze zeiden tegen mij probeer te genieten van de dingen dat zij de psycholoog in het ziekenhuis die komt iedere dag even kijken hoe het gaat. maar die verbaast zich er over dat ik zo positief blijf ik zij tegen hem me grootste hobby me vriendinnen me ouders zusjes en me vriendje houden me op de been. het doet me zoveel goeds dat me vriendinnen nu al 2 dagen zijn gekomen en dat ze vandaag tegen me zeiden wij blijven altijd vriendinnen ik moet er gewoon weer een traantje om laten nu ik dit typ.

dat ik zo positief blijf ik zij tegen hem me grootste hobby me vriendinnen me ouders zusjes en me vriendje houden me op de been. het doet me zoveel goeds dat me vriendinnen nu al 2 dagen zijn gekomen en dat ze vandaag tegen me zeiden wij blijven altijd vriendinnen ik moet er gewoon weer een traantje om laten nu ik dit typ.

Ik vind het wel mooi!

Wow wat heavy moest er echt even van slikken toen ik dit las. En dat Disney je zo op de been houdt ik had het misschien zelf al lang niet meer geweten. Vindt het echt een heavy verhaal je lijkt me een zeer positief en vrolijk meisje. Ik stuur je daarom maar een foto van Goofy om je op te vrolijken sterkte xxx Annabella

Misschien nog iets heel geks maar zullen we haar iedere dag een Disney plaatje sturen. weet niet of dit mag van kindertelefoon maar zo positief persoon moet je toch op afstand kunnen helpen anoniem. 

Lieve @mirthehartje33 

Wat naar dat je in het ziekenhuis moet verblijven!
De boodschap die je stuurt vind ik wel prachtig. Blijf zo denken!
Ik hoop dat je er weer bovenop komt.

Heel veel sterkte.

Liefs @Anoniema 😘

Wees sterk en blijf positief in deze moeilijke tijd

@A.B.Anoniem 

Dankjewel hier wordt ik echt vrolijk van die lach van Goofy. maar zag in een ander bericht dat je iedere dag een Disney plaatje wou sturen dat vindt ik mega lief maar voel je niet verplicht. Ik heb zoveel Disney om me heen hier nu in het ziekenhuis het vrolijkt me echt op ondanks het onzekere. 

Lieve @mirthehartje33 

Wat naar dat je in het ziekenhuis moet verblijven!
De boodschap die je stuurt vind ik wel prachtig. Blijf zo denken!
Ik hoop dat je er weer bovenop komt.

Heel veel sterkte.

Liefs @Anoniema 😘

Dankjewel voor het lieve bericht ik wil gewoon zoveel mogelijk positief blijven denken. vandaag waren me vriendinnen er eventjes weer en zijn we even naar buiten gegaan wat gelukkig mocht dat heeft me echt opgevrolijkt. En me zusjes die weer een boel kleurplaten hebben gemaakt het vrolijkt echt op en ik blijf er positief bij heel af en toe een klein traantje 

Hoi, heel veel sterkte, goed hoe je er in staat,  en vooral fijn dat je bezoek hebt, dat mensen om je heen er voor je zijn!  En wat een lieve boodschap van je!  Ik wens je alle sterkte en kracht, en we hopen dat alles de goede kant op zal gaan voor je ! 💝😘

Groetjes liefs Tartan X

Ik wil je ook heel veel sterkte wensen. Heel knap dat je ondanks alles toch positief probeert te blijven.

heel af en toe een klein traantje 

Huilen mag ook hoor. Dat kan ook opluchten.

Hoi, heel veel sterkte, goed hoe je er in staat,  en vooral fijn dat je bezoek hebt, dat mensen om je heen er voor je zijn!  En wat een lieve boodschap van je!  Ik wens je alle sterkte en kracht, en we hopen dat alles de goede kant op zal gaan voor je ! 💝😘

Groetjes liefs Tartan X

Dankjewel vanavond waren me ouders en me zusjes hier en ze hebben gezegd dat ze me proberen naar Disneyland Parijs te loodsen met al me vriendinnen inclusief me vriendje me ouders en me zusjes. Iets wat ik had gezegd toen ik dus zaterdag kreeg te horen dat het op meerdere plekken zat. Ik moest echt mega hard huilen toen ze me dit vertelde over dat Disneyland ze zeiden alles komt goed Mirthe.

@tim16 

Dankjewel ik weet het ik heb vanavond nog weer een traantje gelaten. Me ouders waren hier vanavond nog en ze gaan iets proberen te regelen om me naar Disneyland te loodsen met al me vriendinnen en me ouders zusjes en vriendje. Dit kwam omdat ik dit hun zaterdag had verteld toen ze ontdekte dat het op nog meer plekken zat. Ik had vanmiddag ook het nieuws te horen gekregen over de kans van slagen en het ligt op 40 procent. De dokters willen alles er aan doen om me zo snel mogelijk van dit te genezen. Ik heb gelukkig ook te horen gekregen dat ik donderdag weer naar huis mag maar ik moet wel voor de behandeling blijven komen. Ik denk dat thuis nog meer een positieve vibe gaat opleveren als ik kan gaan liggen in me slaapkamer. 

even weer een kleine update morgen starten de eerste behandelingen ik ben totaal niet zenuwachtig en wil het ook niet zijn. vandaag was iedereen hier weer die mij dierbaar is en heb ik zelfs onze mentor van school op bezoek gehad. die was zich ook kapot geschrokken van het nieuws dat ik in het ziekenhuis lag aangezien we dus al een paar weken vakantie hadden. ik hoop dat ik morgen ook weer een kleine update kan geven hoe de eerste behandelingen zijn gegaan maar ik denk dat ik daar te moe voor zal zijn alhoewel me positieve vibe me er door heen kan sleuren. 

Heyy @mirthehartje33,

Veel sterkte morgen met je eerste behandeling! Echt super knap van je dat je niet zenuwachtig bent probeer die positieve flow vol te houden je bent echt goed bezig!! Nogmaals sterkte we denken aan je!💗

Liefs van ItsJustMe <3

Succes morgen en doe maar rustig aan fijn dat je niet zenuwachtig bent. Maar wat je laatst naar ons stuurde van je hoeft niet iedere dag een Disney plaatje te sturen geld ook voor jou. Als je een keer een dag geen update wil sturen moet je dat ook niet doen rust pakken is ook belangrijk lekker even iets van Disney lezen of kijken of even met je vriendinnen of familie is denk ik ook wel fijn. Nogmaals succes morgen ik zal aan je denken 

Hoi, 

Nog een nieuw plaatje om jou te steunen!

Liefs, Salaam

Hopelijk is vandaag alles goed gegaan en hopelijk krijg je morgen nog meer een positieve vibe gevoel als je naar huis mag. Ik zal aan je blijven denken en blijf positief denken alles komt goed je hebt zoveel lieve mensen volgens mij om jou heen. 

dankje weer allemaal voor de lieve berichten vandaag mocht ik eindelijk weer naar huis na dat ik gisteren me eerste behandeling heb gehad. gisteren was echt een dag vol emoties ik zat er gister middag na lange tijd even goed door heen. iedereen wil dat meteen weer weten hoe het was gegaan en toen knakte er even iets bij mij toen ben ik even goed in tranen uitgebarsten. ik heb ook lekker veel geslapen gisteren en gisteravond even een disney film gekeken. vanochtend hebben me ouders me opgehaald en nu lig ik thuis in bed fijn bij al mijn disney knuffels in de buurt. over een kleine 2 weken is de volgende behandeling ik probeer positief te blijven ik begon vandaag ook al een beetje haar uitval te krijgen dus ook dat wordt weer even een dingetje maar ik wil positief blijven denken. ik ben nog lang niet klaar hier ik wil nog zoveel doen ik merk gewoon echt dat ik wel een vechtlust heb en ik hoop ook dat dat mij weer beter maakt. 

Hoi @mirthehartje33,

Fijn om te lezen over je vechtlust. Dat moet je echt vasthouden. Ik vermoed dat je chemotherapie krijgt. Dat is altijd heel erg moeilijk en daar moet je je niet voor schamen. Het is echt oké om te huilen of wanhopig te zijn, boos … Maar ik hoop dat je die vechtlust echt blijft bijhouden, ik hoop ook dat dat je beter zal maken en ik denk dat het je zeker zal helpen. We willen jou allemaal steunen. Fijn dat je zo met Disney bezig kunt zijn en ik vind het echt fijn dat je iets hebt dat je zo gelukkig maakt. De behandeling over twee weken is nog niet voor nu. Dat zul je dan wel zien. De behandeling is erg genoeg, als je daarvoor er al tegenop kijkt, wordt het nog erger. Als je haar uit valt, kan dat echt moeilijk zijn, dat begrijp ik helemaal. Dan lijkt het misschien alsof het toch echt is, je niet meer kunt ontkennen, maar hé, ik hoop dat je echt wel beter wordt, met of zonder haar. Dat groeit wel terug als alles eenmaal gedaan is, en ik hoop dat dat moment zo snel mogelijk komt!

Liefs, Salaam

Hey lieve @mirthehartje33 ,

Wat heftig dit!!!😥 Heel veel sterkte en liefs, en als je kan en wil houd ons op de hoogte!❤️ Maar weet dat je tot niks verplicht bent hoor. :)

Donald Duck | Lustiges Taschenbuch

Lief idee @A.B.Anoniem !🤗