Me ex heeft me overal op geblokt

  • 16 May 2021
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey guys

Oke k ga je effe uitleggen wat er dus aan de hand is. Nou me ex heeft me dus overal op geblokt en dit komt omdat hiij erachter kwam dat ik loog over me leeftijd. Nou ik ben nu 15 en in juni word ik dus 16 en hij is nu 18 en in augustus word dat ding 19. Ja sorry hoor maar zon groot verschil is t nou ook weer niet. Maarja anyways dus hij heeft me geblokt, nu heb ik hem overal geprobeerd te bereiken. Via me nicht gedmt op insta via teams alles! Maar ik had dus vorige week een gesprek met m via me nicht en dat liep niet zo goed want t eindigte met '’kk op'’ dus ja anyways. Hij kan heel bot reageren en direct en ik ben gevoelig en juist niet direct. Maar ja aan de andere kant moet ie wel effe op ze plek gezet worden. ANYWAYS ik heb me dus echt heel wanhopig opgesteld dus ik weet niet of ik m nog moet aanspreken om te zeggen hoe ik me voel enzo. WANT COME ON IK VERDIEN BETER OOKAL WAS T MIJN SCHULD. alsof hij zo mooi is. Anyways ja dat dus. Hebben jullie n idee?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Enige wat ik je kan zeggen is laat die jongen lekker met rust. Het is misschien niet aardig van hem dat hij je ghost maar je hebt zelf ook al ingezien dat je fout zat. Hij laat nu duidelijk weten dat hij er geen zin in heeft dus ik raad je aan om gewoon verder te gaan hoe moeilijk dat ook kan zijn.

-onnodige quote verwijderd-

Ja nou door dat ghosten heeft ie me dus achtergelaten met vraagtekens. Maar ja als k nu contact zoek maak k t juist erger. Dus k laat t wel zo misschien dat we elkaar ooit tegenkomen over n paar jaar joh

Hallo Mchaychay :)

Laat hem gewoon gaan inderdaad. Het heeft gewoon geen zin om contact te zoeken.

-TheMightySlayer <3

 

Reageer