Mbti (persoonlijkheidstest) gesprek

  • 7 November 2023
  • 14 reacties
  • 254 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Een mbti is een soort persoonlijkheidstest. Alleen wat nauwkeuriger en uitgebreider. Ik vind het zelf erg interessant, dus ik dacht: ik start een topic! Met de volgende link kan je de test doen:

https://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstest

Laat je uitkomst hier weten! Ik hoop op een gezellig gesprek :)

Ik ben een protagonist 

Liefs,

          M.


14 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb 3 keer eerder deze test gedaan en kreeg telkens INPF-T

Dat heb ik deze keer weer gekregen. Ik was het er toen erg mee eens. Maar nu dat ik het lees vind mijzelf toch ietsjes meer sociaal ingesteld dan dat ze zeggen. Maar het past wel. 

Hier is de screenshot van mijn resultaat. 

Reputatie 7
Badge +12

Leuk idee @Natureflower !!

Ik ben een protagonist ENFJ-T, een inspirerende optimist die klaar is om actie te ondernemen en te doen wat zij denken dat juist is.

Ik ben 88% extravert en 12% introvert. Extraverte personen genieten gemakkelijk van groepsactiviteiten en waarderen sociale interactie. Ze hebben de neiging om naar buiten enthousiast te zijn en hun opwinding te uiten.

Ik ben 52% intuïtief en 48% realistisch. Intuïtieve personen zijn zeer vindingrijk, ruimdenkend en nieuwsgierig. Ze waarderen originaliteit en richten zich op verborgen betekenissen en vergezochte mogelijkheden.

Ik ben 64% emotioneel en 36% rationeel. Emotionele personen waarderen emotionele expressie en gevoeligheid. Ze hechten veel belang aan empathie, sociale harmonie en samenwerking.

Ik ben 74% plannend en 26% zoekend. Plannende personen zijn besluitvaardig, doortastend en goed georganiseerd. Ze waarderen duidelijkheid, voorspelbaarheid en afsluiting, en geven de voorkeur aan structuur en planning boven spontaniteit.

Ik ben 53% turbulent en 47% assertief. Turbulente personen zijn zelfbewust en gevoelig voor stress. Ze hebben een gevoel van urgentie in hun emoties en zijn vaak succesgedreven, perfectionistisch en gretig om te verbeteren.

-OnlyMe

Reputatie 2
Badge

Ik ben een "logicus" volgens het testje, dat komt wel redelijk overeen met wat ik al dacht

Reputatie 3
Badge

ik kreeg INFJ-T. een advocaat, vind ik wel bij mij passen.

Reputatie 2
Badge

Ik ben een Logicus :)

78 % introvert

78% intuïtief

53% rationeel

51% zoekend

81 % turbulent

had niet echt iets anders van mezelf verwacht ahaha

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben blijkbaar een Avonturier. 😂  ISFP-A.    Dat charmant klopt wel 😄 

69% introvert

58% realistisch 

54% emotioneel

56% zoekend

71% assertief

 

Reputatie 7
Badge +4

Hey, 

Ik ben hetzelfde als @OnlyMe  een protagonist ENFJ-T. 

Protagonisten zijn inspirerende optimisten, klaar om actie te ondernemen en te doen wat zij denken dat juist is.

 

Ik ben 83% Extravert en17% INTEOVERT

Extraverte personen genieten gemakkelijk van groepsactiviteiten en waarderen sociale interactie. Ze hebben de neiging om naar buiten enthousiast te zijn en hun opwinding te uiten.

 

Ik ben 70% intuïtief en 30% realistisch

Intuïtieve personen zijn zeer vindingrijk, ruimdenkend en nieuwsgierig. Ze waarderen originaliteit en richten zich op verborgen betekenissen en vergezochte mogelijkheden.

 

Ik ben 43% rationeel en 57% emotioneel

Emotionele personen waarderen emotionele expressie en gevoeligheid. Ze hechten veel belang aan empathie, sociale harmonie en samenwerking.

 

Ik ben 67% plan end en 33% zoekend

Plannende personen zijn besluitvaardig, doortastend en goed georganiseerd. Ze waarderen duidelijkheid, voorspelbaarheid en afsluiting, en geven de voorkeur aan structuur en planning boven spontaniteit.

 

Ik ben 37% assertief en 63% turbulent

Turbulente personen zijn zelfbewust en gevoelig voor stress. Ze hebben een gevoel van urgentie in hun emoties en zijn vaak succesgedreven, perfectionistisch en gretig om te verbeteren.

 

Ik lijk blijkbaar erg veel op @OnlyMe 

 

Groetjes, 

@Ann0 

 

@OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Nogmaals echt leuk topic dit! Goed idee @Natureflower ! Ik ga het denk ik over 1 jaar of een half jaar nog een keer doen om te kijken of er nog iets veranderd is.

Ik vind het ook echt leuk om iedereens personaliteit zo beter tot kunnen zien, echt heel grappig!

@Natureflower Kan je ook de procenten en dingen er bij jou bij zetten?

Ik ben voor #TeamProtagonist! Ik vind het echt grappig om dan te zien dat we zoveel op elkaar lijken @Ann0 En @Natureflower !

(Kortom het is veel te laat en ik ben veel te enthousiast🤗)

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Natureflower

Ik ben een Virtuoos (ISTP-T). Virtuozen zijn innovatieve en praktische onderzoekers, die alle soorten instrumenten kunnen gebruiken. (ik had dit zelf niet gedacht dat ik dit was)

25% extravert en 75% introvert. Introverte personen geven de voorkeur aan minder, maar diepe en betekenisvolle sociale interacties en voelen zich vaak aangetrokken tot rustigere omgevingen.

38% intuïtief en 62% realistisch. Realistische personen zijn pragmatisch en nuchter. Ze hebben de neiging om een sterke focus te hebben op wat er gebeurt of zeer waarschijnlijk zal gebeuren.

54% rationeel en 46% emotioneel. Rationele personen richten zich op objectiviteit en verstand, waarbij ze vaak kiezen voor logica in plaats van emoties. Ze hebben de neiging om effectiviteit belangrijker te vinden dan sociale harmonie.

35% plannend en 65% zoekend. Zoekende personen zijn erg goed in improviseren en zich aanpassen aan kansen. Ze zijn meestal flexibele non-conformisten die nieuwigheid belangrijker vinden dan stabiliteit.

19% assertief en 81% turbulent. Turbulente personen zijn zelfbewust en gevoelig voor stress. Ze hebben een gevoel van urgentie in hun emoties en zijn vaak succesgedreven, perfectionistisch en gretig om te verbeteren.

Groetjes, Monkeyboy08

 

(@Ann0 leuk dat je mij in jouw handtekening hebt staan!)

Hoi @Natureflower !

Ik ben Avonturier (ISFP-T).

 

Reputatie 7
Badge +11

Mijn volledige uitkomst:

61% Extravert

39% Introvert

Extraverte personen genieten gemakkelijk van groepsactiviteiten en waarderen sociale interactie. Ze hebben de neiging om naar buiten enthousiast te zijn en hun opwinding te uiten.

 

77% Intuïtief

23% Realistisch

Intuïtieve personen zijn zeer vindingrijk, ruimdenkend en nieuwsgierig. Ze waarderen originaliteit en richten zich op verborgen betekenissen en vergezochte mogelijkheden.

 

31% Rationeel

69% Emotioneel

Emotionele personen waarderen emotionele expressie en gevoeligheid. Ze hechten veel belang aan empathie, sociale harmonie en samenwerking.

 

57% Plannend

43% Zoekend

Plannende personen zijn besluitvaardig, doortastend en goed georganiseerd. Ze waarderen duidelijkheid, voorspelbaarheid en afsluiting, en geven de voorkeur aan structuur en planning boven spontaniteit.

 

53% Assertief

47% Turbulent

Assertieve personen zijn zelfverzekerd, gelijkmoedig en bestand tegen stress. Ze weigeren zich te veel zorgen te maken en zitten vaak vol zelfvertrouwen wanneer ze hun doelen nastreven.

 

Als je mbti opzoekt, en dan de uitkomst erachter(bijvoorbeeld "mbti protagonist”), dan krijg je de uitleg eromheen. 

En veel weten dit niet, maar onderaan staan alle bekende personen met dezelfde personaliteit, en als je op het pijltje klikt, dan krijg je nog meer uitleg:

En met de volgende link kan je alle personaliteiten zien: https://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstypen

 

Leuk om alles te lezen!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +12

53% extravert

67% intuïtief

71% emotioneel

56% plannend

63% turbulent

Alles wat je nu doet heeft een effect op de buitenwereld en raakt iedereen. Je houding kan je hart laten spreken of angst weerspiegelen. Je adem kan liefde uitstralen of de ruimte in een depressie doen belanden. Je blik kan vreugde opwekken. Je woorden kunnen vrijheid inspireren. Elke handeling van jou kan de harten en het verstand van mensen openen.

 

Zo staat het er XD

Liefs Tover xxx

Reputatie 5
Badge +1

Ik ben entertainer esfp-t

Reputatie 4
Badge +1

Leuk idee! Ik ben zelf hier heel erg geïnteresseerd aangezien ik een INFJ-a ben (Als je al mijn resultaten wilt weten zeg het maar). Ik begrijp mezelf moeilijk en ik ben nog aan het zoeken wie ik ben. Daarom vind ik dit zo interessant, en ik vind het altijd fijn als iemand mij begrijpt dus @UltiemAnoniem  ik snap je hahah 😂 . Iedereen, weet ff dat je perfect bent zo als je bent ❤️ xx

Reageer