Hoi,
Ik ben met mijn vriendin op vakantie en ze zou eigenlijk langer blijven maar ze gaat maar huis. Ze heeft depressie en voelde zich gewoon niet fijn en wilde graag naar huis. Heel jammer, maar ze kan er natuurlijk niks aan doen. Als ze zich verdrietig voelt en aan het huilen is weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen! Ik weet het gewoon niet meer, hoe ik haar gerust kan stellen en een beetje blijer kan maken.
omdat ze zich zo voelt durf ik eigenlijk niks over mijn eigen gevoel te zeggen, ik wil haar niet opschepen met mijn problemen omdat ze het zelf al zo zwaar heeft. Maar ik durf eigenlijk niks tegen mijn ouders te zeggen ook over mijn sociale angst durf ik niks te zeggen, wel tegen mijn vriendin maar ik heb het gevoel dat ze er niet zo mee bezig is wat ik wel snap. Ik heb gewoon het gevoel dat ik de laatste paar dagen van de vakantie een masker op zet terwijl ik gewoon keihard kan janken. Straks als ze weg is sta ik er ook weer alleen voor, dan voel ik me gewoon heel alleen op vakantie, maar ik kan wel makkelijker met mijn ouders praten!
ik voel me gewoon zo verschrikkelijk en ik heb het gevoel dat ik het bij niemand kwijt kan.