masker

  • 4 February 2021
  • 7 reacties
  • 103 Bekeken

Badge

Ik voel me zoo slecht, ik kan me niet goed concentreren tijdens de online lessen. Ik heb een masker op en lach altijd. Maar ik ben gebroken ik ben op ik ben kapot. Ik kan het bij niemand kwijt. Zelfs niet bij mij aller beste vriendin. Ik wil haar al deze zorgen niet geven. Zij heeft al genoeg aan haar hoofd. Ik wil haar altijd opvrolijken maar hoe kan ik dat doen als ik zelf gebroken ben. Ik kan niet meer. Ik wil stoppen. Maar dat gaat niet. Ik heb zo veel problemen en dingen die ik niet goed doe. Maar hoe doe ik het dan wel goed. Het masker moet opblijven. Ik moet niet zo zeuren. Maar het gaat gewoon niet meer. Ik kan nog zo veel meer dingen vertellen. Maar dan word dit bericht te lang.

Dankje dat je dit wil lezen en dat ik het even kwijt mocht. Maar dat zal snel weer voorbij zij...


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Heyy,

 

Je moet het echt aan je vriendin vertellen en je masker af doen dat is het beste relax en heb tijd om goed na te denken! Je moet miss even rust nemen en echt even niks doen. DOE ECHT JE MASKER AF DAT HELPT!! ik heb ooit ook een tijd met een masker gehad en toen heb ik hem weg gedaan en voelde me vrijer en leuker dus doe dat ook!

 

xx me

Badge

Dankjewel voor de tip ga het proberen maar het is moeilijk. Hoop dat het lukt

 

Reputatie 2
Badge +3

hey heyy,

Ten eerste heekl knap van je dat je het durft te delen. Ik voel me precies hetzelfde maar de laaste tijd is het minder. Ik snap het dat je een masker opzet maar je moet jezelf niet uitbuiten en verwaarlozen zoals ik heb gedaan. je zou naar een vertrouwens persoon op schoo kunnen gaan om je zorgen te delen of je zou ook 113 kunnen bellen. 

En je bent zo veel meer waard dan dat je denkt leive schat geloof me :) dat jij dit durft te delen zegt al hoe sterk je bent en dat je het vol blijft houden en blijft vechten.  Bij mij heeft het zelf heel lang geduurt maar jij doet het gewoon. 

Je kan op dit forum sws alles delen en op mijn  pagina heb ik het ook veel over depressoie mischien helpt dat ook.

Doe ook vooral dingen die je leuk vind en probeer er zo veel mogelijk over te praten en je rust op te zoeken :) ik heb vertrouwen in je ik weet dat je het kan en dat je heel sterk bent. 

 

liefs secretgirl2003 xx

Badge

Iedereen is hier zoo lief. En het is zo fijn om je hart te luchten was iedereen maar zo. Ik weet niet of ik het kan. Maar met deze steun ga ik proberen. Thankss

Reputatie 2
Badge +3

Iedereen is hier zoo lief. En het is zo fijn om je hart te luchten was iedereen maar zo. Ik weet niet of ik het kan. Maar met deze steun ga ik proberen. Thankss

geen probleem :)) op mijn pagina heb ik het ook over depressie misschien kan dat ook helpen

Reputatie 2
Badge +1

Dankjewel voor de tip ga het proberen maar het is moeilijk. Hoop dat het lukt

 

ik weet het sgat maar probeer het echt geloof me (en ja k weet dat het schat is)

 

xx me

Ik zou proberen hoe lastig het ook is je masker beetje voor beetje af te gaan doen. En ik zou eerlijk proberen te zijn tegen je vriendin dan kan zij jouw ook helpen. En misschien kan je kijken of je met een volwassene kan praten. 

 

Vlindertje

Reageer