Manipulatie van mn brein

  • 21 March 2020
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Oke, Dus voordat je gaat denken dat ik iemand ben die vragen over zijn brein heeft ofz, Nee.

Voor dat je begint met lezen, Ik heb autisme (Pddnos) En ik ben op een of andere manier heel goed in het manipuleren van mijn brein, Ik kan mezelf laten denken dat ik me ziek voel en dan begin ik me te voelen alsof ik ziek ben, Hiermee heb ik dus mezelf laten denken dat ik bang voor school ben / me opschool ziek voel waardoor het nu letterlijk altijd voelt alsof ik ziek wordt op school iedere dag. Ik ga nu al 4 maanden niet naar school en ben 1 maand geleden door gestuurd naar een andere school. Ik snap dat je nu denkt het is toch heel makkelijk om het terug te doen etc, Maar nee ik weet niet hoe. Iemand tips ofz? ik wil graag weer naar school maar ik voel me bijna overal weg van thuis ziek.


2 reacties

Heyy, ik zou naar de huisarts gaan en vragen wat dit precies is. Ik weet namelijk niet hoe dit kan en heb er ook geen verstand van.  Ik heb het geprobeerd het op internet voor je op te zoeken, maar ik heb niet echt iets kunnen vinden. Ik zou ook niet weten hoe ik het op moet zoeken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Liefs, Naira193:heart:

 

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Thx voor de moeite <3

Reageer