Skip to main content

Man op de bus was aan het masturberen

• July 5, 2025
  • 9 reacties
  • 184 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hii, ik zat laatst op de bus met een vriendin als enige meiden. Het was niet druk maar het was ook niet rustig.

Op een gegeven moment kwam er een man de bus met een felgele trui. Hij zag er aardig uit dus uit beleefdheid gaf ik hem een kleine glimlachm gewoon wat je bij iedereen zou doen. Hij ging achter ons zitten en ik dacht er helemaal niks bij. Maar op een gegeven moment zag ik dat hij een rare beweging maakte met zijn hand vanuit mijn ooghoek en ik was heel bang dat hij aan het masturberen was. Maar ik ging er vanuit dat het niks was of gewoon een stomme tick.

Maar hij bleef doorgaan en ik begon een raar geluid te horen en af en toe kuchte hij. Dus ik voelde me heel oncomfortabel. Op een gegeven moment verplaatste hij zonder rede ineens van de kant van eht gangpad achter ons naar de andere kant van het gangpad. Waardoor hij ons beter kon zien. Hij maakte nog steeds een rare beweging maar ik kon niet zomaar achterom kijkdn. En ik waz heel bang dat het was wat ik dacht dat het was. Op een gegeven moment bedacht ik ik een excuus om achterom te kijken en het bleek toch te zijn dat hij aan het masturberen was. Ik djrfde hem niet aan te kijken draaide me om en verstijfde. Ik wist niet was ik moest doen en ik raakte heel erg in de stress.

Op een gegeven moment stapte hij uit en was ik zo boos op hem. Ik deed niks maar ik was ZO boos. En sindsdien (2 dagen geleden) ben ik er heel veel mee bezig. Ik weet dat hij niks tegen ons heeft gedaan maar toen ik gisteren weer in de bus zat was ik heel bang en zag iemand die op hem leek waardoor ik jelemaal in de stress schoot. Overdrijf ik of is dit echt een ding? Want ik heb het gevoel dat er niks is gebeurt en dat ik me aanstel maar zo voelt het niet.

Wat moet ik doen? Mijn vrienden weten het maar voor de rest niemand.

9 reacties

• July 7, 2025

Hé ​@Anoniem_ie , ik vindt het een raar en vies idee dat die man in de bus masturbeert, dus je overdrijft zeker niet!

Ik zou hem als ik jou was ook niet vertrouwen. Mag ik wat vragen hoe oud zag hij eruit?

JE OVERDRIJFT ECHT NIET

Groetjes Ducklover27 

• July 7, 2025

Hallo,

Volledig eens met wat ​@Ducklover27 hier zegt. Het is echt niet jouw fout en hij mag dat ook niet zomaar doen!

Groetjes

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 9, 2025

Hé ​@Anoniem_ie , ik vindt het een raar en vies idee dat die man in de bus masturbeert, dus je overdrijft zeker niet!

Ik zou hem als ik jou was ook niet vertrouwen. Mag ik wat vragen hoe oud zag hij eruit?

JE OVERDRIJFT ECHT NIET

Groetjes Ducklover27 

Dankjewel, het gaat gelukkig een stuk beter inmiddels maar echt lief dat je reageert 😊

sinasappelbroodje
Forum|alt.badge.img+4

Wattt? Dat is kapot eng 😭

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 14, 2025

Ja van die mafketels. Het is mij niet overkomen maar ik hoor het vaker. Ze 'kicken' erop dat het openbaar is en grensoverschrijdend. En vooral bij 'kwetsbare' meisjes.

Als het mij zou overkomen zou ik hem keihard uitlachen en iets zeggen als "wat een kleintje!!!" of "kijk nou hij is helemaal paars!" of "hij kan hem niet eens stijf krijgen!" gewoon om hem te dissen. Want je moet dit soort mensen niet voeden met shockerende reacties dat willen ze juist uitlokken.

Probeer je eigen emoties te bewaren. Dit soort figuren zijn het niet waard. Liefs, xxVera 💋

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 16, 2025

🤣 geweldige reactie ​@Vera16xx  ! 

Je moet toch wel mentaal ziek of super sneu zijn om als vent dit te doen. Ik moet er niet aan denken. Niemand mag dat ooit zien behalve mijn vriendin vind ik.  Dat iemand dit wil en doet. En nog erger is dat ze anderen ermee aan het schrikken maken, angst bezorgen. Ik vind het meer dan grensoverschrijdend. Brrr. Wat je zou kunnen doen is dit thuis vertellen en aangifte doen. Overleg maar eens met je ouders:) 

Groetjes liefs Tartan X

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 16, 2025

Je had er de andere passagiers en de chauffeur bij kunnen halen, kijken hoe graag hij dan nog masturbeert.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 16, 2025

P.S. in de bus hangen verschillende camera's.....

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Je bent echt niet aan het overdrijven. Wat je ervaren hebt, die man die achter jullie ging zitten, rare bewegingen maakte, dat is een duidelijke vorm van seksuele intimidatie. Volgens mij is zo’n soort gedrag ook strafbaar. Heb je dit aan iemand vertelt?