Skip to main content

Hallo,

Dit gaat niet echt over mij maar ik moet dit gewoon even kwijt. Mijn mama heeft al ongeveer een jaar last van heel erge rugpijn en dat gaat maar niet over, ook met mijn babybroer enzo. Meestal gaat het nog wel maar sinds gisteren is dat opeens echt heel erg geworden. Zo erg dat ze niet eens meer een boterham kon smeren, ze kon één van haar armen ook niet meer gebruiken omdat dat teveel pijn deed. Ik en mijn oudste broer hebben dus de afwas gedaan en de was en de bestellingen van de winkel helpen inpakken. De dokter heeft haar pijnstillers voorgeschreven maar die hielpen niet, het werd alleen maar erger. Eigenlijk weet geen enkele dokter waar ze tot nu toe is geweest wat er aan de hand is.

Nu gaat het een beetje beter maar het kan zijn dat dat vannacht weer zo erg wordt zoals vorige nacht. Ik ben bang dat als er hier thuis corona komt dat mijn mama daar heel ziek van gaat worden. Normaal zou ik me niet echt zorgen maken want wij hebben allemaal een redelijk goede afweer maar mijn mama heeft me vandaag eigenlijk wel heel bang gemaakt.

Moet ik me hier zorgen over maken? Zijn er nog mensen bij wie  dit zo is? Zo ja, heeft er iemand tips hoe ik het beste kan helpen?

Groetjes

Amey

Hallo Amey :)

Mijn moeder behoord ook tot een van de risicogroepen aangezien een onderliggende longaandoening. Je kunt haar helpen door je aan de maatregelen te houden en zoveel mogelijk binnen te blijven en als je een luchtje wil scheppen in de tuin of balkon en als je die niet hebt dan kunt je naar buiten maar dan wel minstens 1.5 meter afstand houden van anderen. 

-TheMightySlayer

Reageer