Vraag

Make up als jongen

  • 12 September 2022
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 13. Ik wil al heel lang een make over krijgen naar meisje voor 1 dag niet in het openbaar maar gewoon thuis bij iemand. stelvoor ik wil in het openbaar wil ik wel dat ik ook echt op een meisje lijk. Maar ik kan niemand vinden om mij hiermee te helpen en ik zit hier al maanden mee. Weet iemand welke site je mensen vindt die dit met je willen doen. Of wilt iemand van hier mij helpen. Ik weet dat ik niet om contact mag vragen maar anders blijf ik me steeds ZOLANG ongelukkig voelen. Dus stelvoor er is iemand die mij hiermee zou willen helpen.  Alsjeblieft kan iemand mij helpen?

 

Deel van de tekst is verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 7: 

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. 

Anne - De Kindertelefoon


5 reacties

Hi @Anoniem1999 ,

Zelf zou ik dit super leuk vinden om dit met jou te doen! Helaas zal dat niet gaat omdat dit tegen de forumregels ingaat. Je kunt het eventueel thuis doen met YouTube video's of misschien dat je wat online vriendinnetjes kunt maken (Instagram, Snapchat, etc.) en na een tijdje hiermee afspreken? (Pas uiteraard éxtra op het contact dat je hebt met vreemde mensen die je nog niet zo goed kent en blijf veilig).

Hopelijk kun je hier iets mee! :-)

Liefs, Junia

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Is er geen andere manier om af te kunnen spreken? met iemand want via snapchat kan ik geen mensen vinden en ik heb zelf geen make up alleen van me moeder en we hebben niet echt bepaald een groot huis en zij is altijd zowat thuis heb geen manier om dit te doen maar heb er wel behoefte aan want ik voel me gewoon niet fijn ik iwl dingen uit proberen met make up of meisjes dingen want ik zit gewoon niet lekker in me vel en wil er achter komen door wat dit komt. Dus zou er geen manier kunnen zijn dat er toch afgesproken kan worden?

 

GR,Ano

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Anoniem1999 , 

We kunnen ons voorstellen dat je iemand zoekt die je hiermee kan helpen. Zoals je zelf al aangeeft is het niet de bedoeling dat je op het forum om contact vraagt. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen anoniem blijft. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan (forumregel 7). Daarnaast is dating van forumleden via het forum niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Dus er is geen andere manier dat er afgesproken kan worden via het forum.

Succes!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon​

Reputatie 4
Badge +3

Zelf kopen en anders mensen zoeken als dat niet lukt heb je pech. Het leven gaat gewoon door dan

Reputatie 4
Badge +2

Hey @Anoniem1999 

Misschien Jong & Out iets voor je ! Ik zit zelf namelijk op. Alleen heb je wel je ID kaart of Paspoort nodig. Neem hier een kijkje !

Laurens

Reageer