Heeey
Ik heb dus heel veel zelfbeschadiging littekens en wondjes op mijn bovenbenen en ik wil het graag makkelijk kunnen verbergen. Maar met make-up lukt het vaak niet helemaal, weet er iemand hoe ik het echt wegkrijg?
xxx
Heeey
Ik heb dus heel veel zelfbeschadiging littekens en wondjes op mijn bovenbenen en ik wil het graag makkelijk kunnen verbergen. Maar met make-up lukt het vaak niet helemaal, weet er iemand hoe ik het echt wegkrijg?
xxx
Hi! Ten eerste zijn littekens super normaal en hoef je ze niet te verbergen maar als je toch wil; Het licht er een beetje aan. Als ze nog rood zijn helpt het om eerst een groene basis aan te brengen en er daarna met foundation overheen te gaan. Als ze al wit zijn werkt het het best om er eerst met concealer en dan foundation overheen te gaan. Ik hoop dat dit helpt!
hey! Je hoeft je niet te schamen voor je littekens maar soms is het comfortabeler om ze niet op te laten vallen i.v.m vragen erover door andere dat snap ik wel. Tips die mij helpen is als je pas een nieuw wondje hebt er zo van die witte nivea craem er op te smeren ik weet nie of je weet wat ik bedoel maar zoek dat anders eens op. Ook is het goed op er voeldoende licht en lucht aan te laten komen maar niet te fel zon licht. als je ze wil verbergen kan je foundation te gebruiken die in blend met je huidskleur maar zo een coverstick (voor puistjes ofzo) kan ook al helpen.
Maar nogmaals schaam je er niet voor, je bent perfect hoe je bent X
ik hoop dat deze tips een beetje helpen
Hii,
Ik raad je aan om géén make up te gebruiken voor je littekens of wondjes etc, het kan er namelijk voor zorgen dat het gaat ontsteken en nog slechter gaat genezen. Je kunt het beter wat vaker spoelen met een zoutoplossing of er sudocrem op te doen het zorgt er niet voor dat ze verdwijnen maar wel dat ze lichter worden en minder opvallen. En schaam je je er niet voor, want dat is echt niet nodig, maar met make-up maak je het alleen maar slechter in plaats van beter.
Hoop dat je hier iets aan hebt.
Liefs
hey
dankje xxx
Hey
Het ligt er een beetje aan welke plekken het zijn, been, arm, schouder
make-up was slim, je kan proberen om er een huidskleurpleisters op te plakken?
Ik hoop dat het een beetje goed gaat, heb je nog contact met die ene docent van school?
k hoop echt dat het beter gaat, fijn dat je iets laat horen nu, en ik heb je gemist…
Groetjes
Heyhey
Ja ik ga morgen make-up kopen in de kruidvat en wat bedoel je met huidpleister, bedoel je daarmee een gewone pleister? Ik heb gisteren de diagnose depressie gekregen... die leerkracht hoor ik niet meer maar ik heb wel hulp van een psycholoog en de leerlingenbegeleiding.
Xxx
Hey
vervelend van je leerkracht en fijn van je diagnose en je hulp,
Ja gwn van die pleisters die in je eigen huidskleur zeg maar, dat valt denk ik het minste op..
Liefss
Je kan het lieve girlll!!
Hii,
Ik snap dat je liever je littekens voor iedereen zou willen verbergen, maar weet wel dat make up erop doen niks helpt en je grotere kans hebt dat het erger wordt. Dus het is écht beter om er zalf op te doen... bedoel het goed
Liefs
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.