Mag mijn vriendin me?

  • 15 May 2023
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Ik ontmoette een jaar geleden een meisje van de kerk. Ze is nu een goede vriendin van mij. Tenminste, dat hoop ik. We hebben al een half jaar leuk contact. Als we afspreken is het altijd leuk. Maar pas viel het me op dat ik het bijna altijd ben die als eerste app. Ik heb gewoon het gevoel dat ze niet meer wil afspreken. Ik probeerde namelijk deze vakantie af te spreken. Maar ze kon de hele vakantie niet, serieus! Maar het kan toeval zijn natuurlijk. Maar gisteren in de kerk was het zingen na de dienst. Maar ze was er niet. Last van haar keel, eerder die ochtend hoorde ik haar moeder tegen haar zeggen: daar heb je LittleMe! Ze keek niet naar me, ik ook niet. Ik vond het vervelend dat zij wel wil afspreken maar nooit kan. Dus ik dacht toen, als je wil afspreken stel je zelf maar wat voor.. Ben alleen bang dat ze dat niet gaat doen.

Wat vinden jullie?

Klopt wat ik denk, en waarom zou ze dat willen, we hebben namelijk wel een leuke relatie?

Of overreageer ik?

Moet ik toch een voorstel voor een datum doen, of wachten tot zij dat doet?

Ben ik misschien niet aardig genoeg? Zij is echt super aardig!

 

-xxx- LittleMe


4 reacties

Badge

Heyy,

Ik zou gewoon vragen wat ze van je vind. Ikcsnap dat je bang bet dat ze je niet meer af maar ik denk dat je het dan maar beter onder ogen kan zien. Anders twijfel je heel erg en dat is ook niet echt leuk. Als ze je nou niet mag dan zou ik vragen waarom niet en ik zou het ook gewoon live doen. Anders heb je kans dat jullie elkaar verkeert begrijpen en dan krijg je ruzie.

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Xxx

Reputatie 7
Badge +12

Heyy

Als ik jou was zou ik gewoon vragen of zij een voorstel heeft voor een datum, en dan afwachten op antwoord.

-OnlyMe

Hey,

Ik heb dat gevoel ook weleens en uiteindelijk heb ik gewoon gevraagd of diegene me niet aardig vond, misschien kan je dat doen. Anders zou je denk ik het best kunnen wachten, want vriendschap moet van 2 kanten komen.

@OnlyMe als jij haar was dan zou je exact hetzelfde hadden gedaan, want dan was jij haar geweest. 😅

Adios!

Reputatie 5
Badge +1

Hey,

 

@Suus die niet bestaat ,

Live is wel het beste inderdaad, maar dan moeten we eerst afspreken. Ik ga haar maar appen wat @OnlyMe ook zegt. Dank jullie beide!

@OnbekendeAnnoniem 

Anders zou je denk ik het best kunnen wachten, want vriendschap moet van 2 kanten komen.

Dat vond ik ook inderdaad. Ik heb al eens eerder gehad dat het niet zo goed ging met een andere vriendin. We hebben toen afsproken dat we geen vrienden meer waren (nog wel klasgenoten) Gaat sindsdien best goed!

@OnlyMe als jij haar was dan zou je exact hetzelfde hadden gedaan, want dan was jij haar geweest. 😅

😂😂😂

 

Nog bedankt iedereen, voor de lieve reacties 🥰

-LittleMe

Reageer