Skip to main content
Vraag

mag me vriendin de hele vakantie niet meer zien

  • 23 July 2024
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Heyy...Ik heb dus een vriendin zoals je weet als je me vorige topics hebt gekeken. die laatste is nu al voorbij maarr er is weer een nieuw iets.

ik mag mijn vriendin de hele vakantie niet meer zien van haar ouders die vinden dat ik haar te vaak zie ookal zie ik haar ook maar 1 keer per week soms langer omdat het een beetje een long distance relationship is maar die ouders van haar willen dat ik haar minder zie deze vakantie en dat ze meer met vrienden gaat want het is vakantie zeiden ze

maar zij gaat dus al bijna elke dag met vriendinnen naar buiten

maar ik weet niet meer wat ik nu moet doen ik heb dit nu 2 dagen geleden gehoord gekregen en heb sindsdien niet meer gegeten en maar een klein beetje water gedronken en ik ben ook weer begonnen met self harm. wat zou ik nu doen?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hey

Wat rot voor je van die ouders! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je nu erg alleen voelt. 

Kan je er met haar over praten? Of met die ouders? Dat je zegt dat je dit lastig vindt en misschien dan samen een afspraak te maken dat je haar 1x om de 2 weken mag zien ofzo? 

Kan je met je vriendin hierover praten? Wat vind zij ervan? Kunnen jullie misschien vaker bellen dan ofzo?

 

Zorg goed voor jezelf x

 

Liefs 

Anoniem789

 

Reageer