Vraag

maatje voor het snijden

  • 16 July 2019
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
He zou graag een keer samen met iemand willen snijden als ik me rot voel want zo voel ik me wel

4 reacties

Niet snijden.

Je kunt ermee stoppen door een dagboek bij te houden met al je problemen en wat er door je hoofd spookt. Je kunt ook andere dingen doen zoals gedichten of tekeningen maken.

Om je gedachten aan de kant te zetten, kun je juist even wandelen zodat je aan andere dingen denkt.
hey

ik denk niet dat het verstandig is als je met iemand samen gaat snijden want dan daag je elkaar uit tot het mis gaat.

ik denk niet dat het nodig is maar ik ga het toch even zeggen. je kan beter stoppen met snijden. je krijgt er lelijke littekens van die de rest van je leven blijven en je gaat je uiteindelijk beter voelen en dan heb je spijt

als je je rot voelt kan je de dingen doen die geen_naam zij. maar je kan ook een nieuw topic aan maken en daar alles van je af schrijven. of met kt bellen of chatten

en als het echt heel erg slecht gaat kan je ook met 113 bellen of chatten.

groetjes
bella
Geen hulp helpt heb het allemaal al geprobeerd mijn ouders/familie weet ervan ben naar een psychiater geweest hielp ook niet vertrouwend persoon op school helpt niet niks helpt ik heb het vlinder project geprobeerd ik weet niet hoeveel vlinders ik heb vermoord
Alleen snijden helpt nog
Niks helpt omdat je blijft snijden. Snijden is datgene wat ervoor zorgt dat je hulp niet werkt.

Bel met de Kindertelefoon. Vertel je verhaal en zorg ervoor dat je wordt doorverwezen. Stop met snijden, en het helpt.

Reageer