Heey Mensen,
Ik had net eerst een mega lange topic, maar niemand heeft daar interesse in. Dus is dit een samenvatting van de mega tekst die ik eerst wou posten.
Mijn leven lijkt momenteel wel een sprookje. 4 van mijn grootste dromen zijn al uitgekomen of komen uit soon.
Nou gaat het helemaal niet zo goed als dat het lijkt. Ik voel me namelijk enorm leeg, ik heb het gevoel dat ik iemand mis. Vroeger had ik me beste vriend waar ik alles mee kon bespreken, hij en ik waren 1. We steunde elkaar 24/7. Nu heb ik niemand behalve me psycholoog die ik 3x per week spreek. Me vriendin wilt er niks mee te maken hebben. Als ik met haar wil praten wuift ze het wel of zegt haha lol, laten we ..
Ik ben weer begonnen met snijden, en heb daardoor de afspraak verbroken die ik had met me psycholoog. Hij weet het, ook dat ik mezelf gisterenavond van het leven wou beroven. Hij schrok, maar wist dat een opname geen optie is nu. We hebben de hele ochtend gepraat en het voelt goed.
Ik heb sinds ik ben begonnen met Twitch een paar hele fijne mensen ontmoet. Zij wonen in Engeland en zijn ook me eerste subscribers. Elke ochtend praten we samen met andere mensen over werk, school en Twitch. Alleen ik voel me de laatste paar dagen steeds meer een verpester van de Discord groep. Iedereen zegt dan in de ochtend dat het goed gaat, en ik zeg als enigste van dat ik me slecht voel. Ze hebben wel vertelt dat ik hun altijd een berichtje kan sturen, maar ik wil hun positiviteit niet verpesten door mijn gevoel van depressies.
Nu ben ik van plan om hun een persoonlijk berichtje te sturen en te vertellen dat ik uit hun Discord groep ga. Zodat hun Twitch carrière, en hun Discord groep elke dag gewoon weer leuk en actief is. Zonder een depressieve gast die alles naar beneden haalt. Ik heb de berichtjes al klaar, het is zoiets als dit :
Heey **,
I find it very difficult to say what I am going to say.
But before that I want to thank you for all the great videos from YT and the great and funny streams from Twitch.
As you probably know, I had quite a lot of suicidal thoughts last year. But thanks to the fine words and support I received from you, I remained positive!
Unfortunately, positivity has disappeared in the last few weeks and suicidal thoughts have returned strongly. Even so bad that I was about to take my life.
because of this, I decided today to give up everything around me, so that I can focus 100% on my health and with the hope that I will soon feel better again.
I have also decided that it is better if I leave all Discord groups, this also means that I will not be available on other channels such as YouTube and Twitch for a while.
I'm going to miss you **!
(Naam).
Ik weet alleen nief of dit het juiste idee is. Ik wil niet een verkeerde beslissing nemen. Ergens hoop ik dat iemand hier tegen me zegt dat dit de domste beslissing ooit is, en dat ik enorm veel spijt krijg.
Begrijp wel dat als ik dit doe dat de eigenaar van de Discord weer een leuke positieve groep krijgt. Met mensen die genieten van het leven, zonder iemand die elke dag zegt dat het niet best gaat. Zonder iemand die vertelt dat die gisteravond een zm poging heeft gedaan. Ook in zijn streams is het leuker. Meer mensen die gaan chatten omdat er alleen positieve dingen worden gezegt. Begrijp dat als ik dit doe, dit voor die persoon een goed iets is.
Tenminste zo denk ik.
Spookyzx.