Vraag

Luiers leuk vinden, hoe tegen ouders vertellen?

  • 24 November 2021
  • 6 reacties
  • 340 Bekeken

Badge

Hoi, 

Ik vind het leuk en fijn om luiers te dragen ik wil dit delen met mijn ouders maar durf dit niet. Moet ik het wel delen en zo ja heeft iemand tips?

 


6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, 

Ik zou het gewoon delen als je zeker weet dat je het ze wil vertellen! Ze zullen het misschien raar vinden op het begin, maar ik weet zeker dat ze je begrijpen!

veel succes! 

Groetjes!

Reputatie 1
Badge

jo 

ik zou hier mee  naar de docent gaan.

die weet het wel

maar vraagje,

poep en plas je ook in de luiers,

Groetjes DikkeJonko666

Badge

jo 

ik zou hier mee  naar de docent gaan.

die weet het wel

maar vraagje,

poep en plas je ook in de luiers,

Groetjes DikkeJonko666

hoi 

ik weet niet of ik mijn docent hiermee vertrouw als ik het vertel wil ik het eigenlijk binnenshuis houden. 

 

En ik plas regelmatig in de luiers en poepen af en toe. 

 

Reputatie 6
Badge +7

Ik zou hier mee stoppen. Dit kost je veel vriendschappen en ook vriendinnetjes later. 

Mensen willen best ruimdenkend zijn maar de meeste mensen staan niet te juichen als iemand zijn ontlasting niet wil ophouden. 

Reputatie 2
Badge

Hey,

ik snap dat je je er oncomfortabel of raar bij voelt om het te vertellen tegen je ouders, maar toch zou ik het doen. Je ouders zullen het vast begrijpen. Als je het echt niet durft kan je vragen of er mensen zijn die er bij kunnen helpen. Heb je broers of zussen die het misschien voor jou aan je ouders kunnen vertellen? of maak een briefje waarop je het schrijft voor je ouders

Heeft je het al verteld???

Reageer