Skip to main content
Vraag

luiers dragen verplicht

• May 7, 2025
  • 6 reacties
  • 611 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik draag 24/7 luiers omdat mijn ouders tegen mij zeggen dat ik niet zindelijk kan worden en zo. Ik denk stiekem dat ze nog gewoon een baby in huis willen hebben een baby van 15 jaar oud ik ben een jonge btw 

Ik hoor graag jullie verhalen

6 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Luiers zijn niet alleen voor baby's hoor. 

Als jij, zoals veel meer jongeren, niet goed je plas kan ophouden, is het wel slim om een luier te dragen. Als dat niet zo is, is het dus ook niet nodig.

Veel liefs 

Forum|alt.badge.img+3

Jongen ik weet niet waarop jij zaagt eerlijk gezegt.

Ik was zinderlijk, vroeger niet lang problemen gehad. Toen kreeg ik een bepaald ziekte die ik nu nog steeds heb, levenslang. Door doe ziekte heb ik geen controle over mijn blaas meer. Ik voel niet wnr ik moet plassen. Als het komt, is het er. Daarim draag ik nubook 24/7 pampers. En eigenlijk vind ik het achteraf niet zo erg. Ze zitten lekker. En als ze nat zijn is het wel leuk en speels.

Nu had ik dus eer probleem. Eerst wist ik niet dat in doe ziekte had. Eerst had ik nig een beetje controle, gwn veel vaker plassen. Ik had niets door van ziekte of iets. Maar opeens wordt ik wakker en moet ik niet mijn ochtendplasje doen. Ik kom op school en voor de zekerheid ging ik altijd plassen. Dat lukte ook. En die dag had ik dan een presentatie bij mijn nieuwe klas. Met 4 jongens en 16 meisjes. Humane wettenschappen. Nu ben ik aan het presenteren en opeens voel ik iets. En dan ja ik was aan het plassen ik de klas. Daar stond ik dan. Kon niets meer doen. Direct naar toilet van lkr en me ouders gebeld. Lkr was niet bij en ik schaamde me dood. Daarna naar ziekenhuis en kreeg ik de vaststelling. 

Jij hebt echt geluk dat jij niet zoiets hebt moeten meemaken. Ik sta nog altije bekend als de broekplassen op school.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 8, 2025

Ow wat erg om te horen ik heb day niet zo snel want ik zit in een apart klas. Maar nogsteeds ik vind luier dragen ook niet erg ik zit in het 3de leerjaar dus ja. Zelf word ik ook nog verschoond want ik weet niet hoe da moe

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 9, 2025

Draag ook me hele leven al luiers. Ben 12 en draag ook 24/7 luiers. Draag nu tena slip, welke luiers gebruiken jullie?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 9, 2025

Draag ook me hele leven al luiers. Ben 12 en draag ook 24/7 luiers. Draag nu tena slip, welke luiers gebruiken jullie?

Tena slip, en thuis abdl luier met een printed enzo 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 21, 2025

Maar als je ouders nou laat zien dat je het wel kan dan hoef je ze misschien niet meer aan .

Of heb het met je ouders er over dat je het niet fijn meer vind dat je ze draagt