Vraag

Luiers dragen op kamp!! o.o

  • 26 March 2019
  • 3 reacties
  • 1796 Bekeken

Ik ga naar kamp over 2 weken maar ik draag nog luiers omdat ik het weer nodig heb omdat ik weer best vaak in bed plas. Ik ben alleen bang dat dit veel te opvallend gaat worden me leraar weet dit wel en die zegt dat ik die luiers zal moeten gaan dragen maar hoe moet ik dat nou gaan doen?? Want ik moet hem ook nog aantrekken en wat als je het ruikt??! Iemand tips?

3 reacties

Hey!

Ik raad je ook aan om het dan effectief te dragen.
Je kunt kiezen of je er open over wilt zijn naar je klasgenoten toe of het liever voor jezelf houdt.
Ik denk dat het niet zo erg zal opvallen, het zit gewoon onder een broek en je kunt het verversen in de wc's.
Als je echt denkt dat het te veel zal opvallen kun je ook maandverbanden gebruiken of dit gebruiken als 'smoes' (als je een meisje bent 😉 ).
Ik denk echter wel dat er voldoende volwassen luiermaten bestaan die niet opvallend zijn qua grootte.
Als je bang bent dat het gaat stinken moet je er zeker voor zorgen dat je voor de rest een goede hygiëne hebt.
Je kunt het ook voldoende verversen of extra parfum/deodorant rond die plaats spuiten.
Probeer je er niet te veel van aan te trekken en gewoon te genieten van het kamp!

Groetjes
Lot
Hoi

Zoals xLotx zei, heb je de keuze om dit met je kamergenoten te delen of het voor jezelf te houden. Je zou dit eventueel met één kamergenoot kunnen delen, zodat je iemand hebt die je eventueel kan helpen. Heb je iemand in gedachten waarbij dit zou kunnen?

Ik vermoed dat je tegenwoordig luiers kan vinden die nauwelijks zichtbaar zijn onder kleding. Ook worden de luiers vaak zo ontworpen dat ze onaangename geuren tegengaan. Je zou eventueel vochtige doekjes mee kunnen nemen, zodat je jezelf snel kan opfrissen. Om je zelfzekerder te voelen, kan je een losse pyjamabroek dragen. Verder kan je de privacy van de wc of de badkamer opzoeken, als je een schone luier om moet doen.

Ik hoop dat je een fijn kamp tegemoet gaat :)

Groetjes
Kenshin
Ik snal je helemaal! Ik heb ook tot heel laat nog in bed geplast en ik zag er dus heel erg tegen op om op kamp te gaan. Wat ik dus heb gedaan is dat ik samen met mijn moeder naar de doktee ben geweest en die kunnen je daar pilletjes voor geven waardoor er iets met je nieren gebeurt dat je niet hoeft te plassen. Het zijn zuigtabletten ik weet alleen even de naam niet.

Als je geen pilletjes ervoor wil dan helpt deze manier je ook. Ik snap dat je het niet aan je kamer genoten wil vertellen omdat je je er voor schaamt. Je zei dat de leraar het weet dus vraag aan hem/haar of die je eerder wakker zou kunnen maken dan de rest zodat je dan de luier uit kan doen en niemand dit merkt. Of ga voor het slapen gaan naar de wc en vraag of de leraar je in de nacht even wil wakker maken zodat je dan even kan plassen en dan is je blaas leeg. En over het ruiken zal wel niet zo zijn want je ligt onder de dekens of zelf in een slaapzak dus daar zou ik me niet druk over maken.

Maak je er niet te druk om het komt goed!

Reageer