Skip to main content
Ik ben zelf heel erg bang dat ik door dat ik 24/7 luiers moet dragen erg gepest ga worden als mensen erachter komen ben nu 14 en ben plas/poep incontinent en hebben jullie tips wat ik ermee kan doen ofzo
Hoi!

Je bent bang dat ze je gaan pesten omdat je luiers draagt. Het zou heel stom zijn als ze je daarmee pesten, aangezien je er niets aan kunt doen, maar er zijn altijd wat lastige personen.

Er zijn verschillende manieren hoe je dit aan kunt pakken. Als je een vriendelijke klas hebt kun je vertellen wat er aan de hand is, en als ze weten waarom je luiers draagt en dat je er niets aan kunt doen, dan pesten ze je waarschijnlijk niet. Als er toch een pestkop tussenzit, is de kans groot dat de rest van de klas het voor je opneemt.

Het lijkt me handig dat je mentor en/of de schoolverpleegster hiervan weet. Zij kunnen in de gaten houden dat je niet gepest wordt en misschien is het mogelijk dat de schoolverpleegster een paar luiers voor jou bijhoudt, voor het geval je er op een dag vergeten bent of zo.

De luiers die je vandaag vindt zijn volgens mij amper te zien onder je kleding. Als je je bij gym moet omkleden, en je bent bang dat het iemand opvalt, kun je je omkleden in de wc. Dat bespaart je misschien wat stress. Je kunt op de dagen dat je gym hebt ook een trainingsbroek aandoen (als dat toegestaan is op je school) zodat je je broek niet hoeft te veranderen.

Het zou heel flauw zijn als ze je hiermee pesten, dus wees niet bang dit aan je mentor te vertellen. Die zijn er voor dit soort dingen.

Groetjes

x

Als je aan je vrienden vertelt dat je luiers draagt weet je ook gelijk wie nou echte en wie nou niet echte vrienden zijn. Ik draag ook luiers voor bedplassen en mijn vrienden weten het ook, maar die vinden het gelukkig niet erg, dus het zijn gewoon echte vrienden. 

Als je het tegen je klas verteld op een zelfverzekerde manier, accepteren ze het wel

het hoort bij jou en iedereen heeft wel een dingetje.

er zal vast wel nog een bedplasser in jouw klas zitten ofzo

Reageer