Vraag

loverboy

  • 9 December 2019
  • 11 reacties
  • 221 Bekeken

hoii ik stel me even voor

ik ben dark angel en sins een paar dagen heb ik met een gozer

hij is niet heel knap… maar ook weer wel

hij is 16 en ik ben 13

we kennen elkaar alleen via snap maar zijn van plan om elkaar in arnhem te ontmoeten in de kers vakantie ik heb vanavond gegoogeld op wat ken merken van een lover boy zijn en ik vond het in de buurd komen

vaak als we videobellen is dat rond elf uur en word dat al gou na twaalve

ook laat hij vaak zijn sixpack zien en twee keer zijn ding… (dat wat laager bij de jongens)

hij vraagt soms of ik dan ook mijn buik laat zien en heb dat soms gedaan. hij geeft vaak na een appje een harjes emojji en zegt dat hij me niet kwijt wil ik weet absoluut niet wat ik er mee aan moet en hoop dat jullie me kunnen helpen xxx me

 


11 reacties

Dat zijn op zich niet zulke goede tekens.
Zeker niet omdat hij drie jaar ouder is en jij dertien bent.
Je hoeft overigens niet zo preuts te zijn met je beschrijvingen, hoor.
Een blik op dit forum laat je weten dat dit alles behalve Christelijk is.

 

Wat het afspreken betreft:
Ga je hem in je eentje ontmoeten?
Het is verstandig om een vriend of vriendin mee te brengen.
Dat is misschien niet super voor de sfeer, maar het is wel zo veilig bij het ontmoeten van een vreemde.
Online kan iemand zich natuurlijk anders voordoen.

hey menspersoon

ik ga idd alleen omdat ik niet zoveel vrienden heb.

het klinkt raar maar ik neem mn zakmes mee voor een fijner gevoel

ik weet dat steken en bedreigen met een mes illegaal is maar het is meer voor mijn gevoel

ik weet nog niet echt wat ik ermee aan moet wat me wel op valt is dat hij steeds met zijn penis bezig is en daardoor zijn telefoon heen en weer trilt.. hij is natuurlijk supper lief en dat voelt fijn als niemand in je vrienden groep dat zegt.

ik weet nog niet echt wat ik er mee maan moet maar bedankt voor je reactie 

xxx me

Nou, dit stelt mij alles behalve gerust.
Gezien hij zo veel bezig is met seks ben ik benieuwd waarom hij jou wil zien.
Wil hij werkelijk jouw vriendschap, of heeft hij andere motieven?
Ik vermoed het tweede, maar goed…..

Jij lijkt ook zo je twijfels te hebben.
Een mes meenemen is niet bepaald een teken van vertrouwen in hem.
Zo ver willen gaan dat je hem eventueel bedreigt daarmee steunt mijn vermoeden slechts.


Wat mij nu het beste lijkt is om jullie afspraak uit te stellen.
Vertrouwen is vrij cruciaal voor elke relatie  en zeker wat mensen op het internet betreft is het wel zo handig om te weten wie zij zijn en wat zij willen.
Hier is dat dus niet echt het geval.

beste menspersoon

uit natuuren ben ik heel loyaal naar mensen

dat is mijn zwakke plek

ik heb een soort van medelijden als ik het uit zou maken

dus ik weet niet echt wat ik daarmee moet doen

ik was van plan om ergens in de laatste week van de kerstvakantie te gaan

maar ik weet het niet zeker

bedankt dat je op mijn topic hebt gereageerd 

xxx me

 

Er is 1 tip die ik je kan geven, doe niks waar je spijt van krijgt.

Aangezien jullie leeftijdsverschil is hij geen loverboy, hij heeft vast geen vriendin en heeft weinig ervaring.

Als je niet wilt afspreken is dit begrijpelijk, jullie gesprek ging van zijn sixpack naar zijn 'ding' en jij stuurde alleen je buik dus elkaar ontmoeten kan voor jullie beiden een andere intentie hebben. 

Als  je hem ontmoet doe het op een openbare plek.

Groet Hotdog

“Aangezien jullie leeftijdsverschil is hij geen loverboy, hij heeft vast geen vriendin en heeft weinig ervaring.”
??????
Lezen wij dezelfde teksten?
Hij is zestien?


Anyway...

​​​​​​Het is inderdaad niet super handig dat je mensen te snel in vertrouwen neemt, maar het is goed dat je dat doorhebt.

Ik kan mij voorstellen dat je het niet zo super vindt om het eventueel uit te maken, maar misschien is het de beste optie hier.
Stel anders voor om de afspraak uit te stellen of af te zeggen en kijk wat zijn reactie is.
Dat zegt natuurlijk iets over zijn relatie tot jou en misschien zijn doelen, hoewel dat niet per se een perfecte “test”, maar goed.

 

??? Jij nam het leeftijdsverschil negatief aan en ik positief?? 

Hij js maar zestien, het is geen crisis.

Hmhm guys 

Dank jullie wel voor het reageren op m'n bericht 

Dat ik te loyaal ben heeft me al vaker in de problemen geholpen zoals afspreken met de persoon waar dat niet mee mocht.. Of gwn stomme acties... 

Aan de ene kant wil ik het wel uitmaken maar aan de andere kant ook niet want een gozer die je allemaal fijne dingen verteld is natuurlijk niet verkeert.…

 

Xxx me~

 

Ik heb geen idee hoe ik dit ga doen maar ik ga het uit maken

 

Xx me~

Een tikje lomp, maar een (paar) berichtje(s) zal volstaan.
Verwijder hem vervolgens wel op alle sociale media.
Het is een stuk makkelijker om iemand te vergeten, als je geen contact met diegene kunt maken.
Ervoor zorgen dat hij jou ook online niet meer kan vinden is ook een goede zet, maar ik kan mij voorstellen dat je dan het contact verliest met andere mensen.

Ik begrijp ook dat jij het vervelend vindt om afscheid te moeten nemen van iemand, die zo aardig was, maar een deel van die lieve woorden zouden best een act kunnen zijn.
Als je maar pervers genoeg bent, ben je bereid om vrij ver te gaan voor je doel.
Ik kan wederom niet concluderen dat het geval is, maar het lijkt er net te veel op.

 

Het is sowieso bewonderingswaardig dat jij er voor kiest om dit te doen.
Ik hoop dus dat dit een beetje goed afloopt voor jou.

Hallo Broken Demon :)

Goed dat je de keuze maakt om het uit te maken als je het niet meer vertrouwd want aan jou beschrijvingen denk ik niet dat die gast met jou hebt voor de liefde maar meer voor de seks. Je neemt een mes mee maar als de politie dat ziet kun je wel problemen krijgen met wapenbezit.

-Dr8gon99

Reageer