lost myself again lol.

  • 18 December 2020
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Badge

Hi, ik ben n meisje en verlies me zelf weer. K ben 14 en zit helemaal vast. Mn vrienden doen naar, k lig dagenlang in bed, huil elke avond/nacht, slaap amper, geen motivatie om iets te doen enzov. 
 

zoals je kon zien staat er ‘again’ omdat ik mezelf al eerder ben kwijtgeraakt if yk what imean. Het ging eindelijk weer wat beter maar k val terug. Als k zeg hoe k me voel boeit t bijna niemand :/ eigenlijk wil k gewoon weg, weg van hier. maar k houd me sterk voor mn dierbaren 🥺 

 

maar ik voel dat k het niet lang meer ga volhouden.. help. 
please, help. 


3 reacties

K heb me ook een tijdje echt zo gevoeld en ik ben toen gaan praten met een psycholoog. Mijn vrienden weten inmiddels van mijn situatie en steunen me meestal best goed dus dat is in mijn geval weer een voordeel. Ben op dit moment weer opnieuw mezelf aan t verliezen net als jij en probeer er gwn zo veel mogelijk over te praten. Vet cliche en het voorspelbaarste antwoord wat je kan krijgen. Ik was mezelf vorige keer zo erg verloren dat alleen mezelf snijden mij nog hielp om weer realiteit te voelen en dacht ook dat praten geen optie was en dat bleek uiteindelijk wel de oplossing. Er zijn altijd mensen die je kan bellen om te praten en desnoods je ouders al zal dat je laatste optie zijn waarschijnlijk. Misschien zijn er online psychologen in de lockdown?!! 
 

k weet niet of je hier iets mee kan maar lmk xx sjonnie

Badge

ahh dankjewel Sjonnie, k hoop dat verder alles goed met je gaat <3

Reputatie 3
Badge +3

Hey! wat stom voor je. ik heb hetzelfde nu een beetje, maar jij zit er volgens mij veel erger mee dan ik. zoals sjonnie al zei, praat met iemand, alsjeblieft. ik weet dat je het kunt.

succes, x

Reageer