lonely

  • 27 July 2019
  • 7 reacties
  • 182 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ben een jongen 15 jaar en ik wil graag wat delen met jullie en erover kunnen praten... Ik voel me heel erg alleen ik ben depressief erdoor geworden. Ik ben niet suïcidaal ik snijd me zelf ook nie (nooit gedaan) alleen ik voel me zo dood. Ik heb alleen fake vrienden ben nooit echt "populair" geweest enz. En met fake friends bedoel ik ze doen aardig tegen me voor wat ik kan nie voor wie ik ben... Ik ben voornamelijk veel bezig met computers/telefoon/hacken/gamen. (Ben er ook verslaafd aan maar dat even terzijde) Ik ben ook heel vaak veel te aardig (dat ik weleens me zelf vergeet). en vertrouw mensen echt heel snel. Veel mensen maken daarom ook misbruik van mij. Ik had ooit een meisje ontmoet ik vond haar leuk zij mij en we hadden ongv. We hadden de leukste/openste gesprekken. Maar na een week gaf ze het op ze woonde in het buitenland en gok dat ze iemand anders leuk vond die "wat dichterbij is". Maar ze vond me leuk voor wie ik was het was ook het eerste meisje dat me leuk vond. Ik ben ook iemand die op persoonlijkheid van meisjes valt en nie zo zeer op de billen of borsten. Het belangrijkste is de persoonlijkheid. En ja sindsdien ben ik weer in mijn normale "humeur" gevallen. Ik heb het gevoel dat niemand meer een shit om mij geeft. Laatst ook nog m'n verjaardag gehad. Van niemand heb ik een cadeautje ontvangen kreeg maar 4 felicitaties zelfs nie eens van mijn ouders. Maar ik word wel gwn prima verzorgd alleen meer omdat het moet. Maar ja dat is mijn levensverhaal. Ik snap dat er mensen zijn die het mischien moeilijker hebben. Maar ik wou er gewoon even over praten.

7 reacties

Het excuus dat anderen het slechter hebben is geen goed excuus, iedereen verdient aandacht en hulp en wat ze dan ook nodig hebben.

En dat je je dood voelt is zwaaaar kut (i can relate..)
EIk het beste idee is denk ik om via een huisarts een psycholoog te gaan zoeken ofzo? Dan voel je je misschien minder dood en je kan ook een beetje werken aan hoe sociaal je bent enzo.

En op school zou je ook hulp kunnen zoeken bij een leerlingbegeleider of je mentor ofzo.

Oh en heb je misschien online vrienden van gamen ofzo? Daar zou je ook meer mee kunnen praten of meer vrienden maken.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Groetjes
Asy
Hoi Asy,

Bedankt voor je reactie. Ik heb wel mensen die ik ken online. Maar wat kunnen hun nou doen aan mijn persoonlijke problemen denk ik dan. Daarom vraag ik ook hier om erover te praten met iemand. Misschien iemand met het zelfde probleem.


Groetjes
Het excuus dat anderen het slechter hebben is geen goed excuus, iedereen verdient aandacht en hulp en wat ze dan ook nodig hebben.

En dat je je dood voelt is zwaaaar kut (i can relate..)
EIk het beste idee is denk ik om via een huisarts een psycholoog te gaan zoeken ofzo? Dan voel je je misschien minder dood en je kan ook een beetje werken aan hoe sociaal je bent enzo.

En op school zou je ook hulp kunnen zoeken bij een leerlingbegeleider of je mentor ofzo.

Oh en heb je misschien online vrienden van gamen ofzo? Daar zou je ook meer mee kunnen praten of meer vrienden maken.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Groetjes
Asy

En btw ik ben best wel sociaal ik probeer altijd mezelf te zijn alleen is jezelf zijn tegenwoordig vreemd als je vrienden wil maken moet je vervelend kunnen zijn moet je roken moet je duur shit dragen moet je stelen. Alleen nej da wil ik allemaal nie ik doe gwn wat ik wil. Je moet "stoer" zijn om erbij te horen.
Ik heb zo fucking veel geprobeerd om er bij te horen, maar nope. Ik ben anders, ik ben stil, ik ben niet cool en ik ben een nerd.

En ik heb wel vrienden, die zijn even weird als ik ben. En de enige andere vrienden zijn online, en aan hun kan ik zo ongeveer alles vertellen want ze hebben dezelfde problemen.
Dat dus ik ben ook gwn een nerd... Ik heb wel iemand waar ik weird mee kan alleen het is nie bepaald iemand waar je je gevoelens mee kunt delen... Ik heb ook wel vrienden online alleen jah die weten nie echt wie ik ben... Die kenne me nie persoonlijk. In de tijd dat ik met da meisje haar veel vertellen ik weet nie op een of ander manier kan ik altijd beter praten met meisjes dan met boys. Meisjes die respecteren meer maar boys die maken er meestal gwn een grap van.
Hey Haxor

Je voelt je eenzaam, en bent naar dit forum gekomen om daarover te praten. Wel, ik ben blij dat je die stap gezet hebt.

Dat je de moed hebt om niet mee te gaan in het roken-drinken-vandalisme-ideaal dat bij velen van je leeftijdsgenoten lijkt te heersen, toont dat je karakter hebt. Je blijft trouw aan je eigen waarden, en ondanks dat je je daar weleens eenzaam door voelt, mag je trots zijn dat je aan de druk van leeftijdsgenoten weet te weerstaan.

Populariteit, hoeveel biertjes je op kan en hoe vaak je vandalisme gepleegd hebt, zijn geen zaken die in je latere leven van belang zullen. Dat je je nu wat minder voelt, hoeft niet te betekenen dat die eenzaamheid zal doorzetten doorheen de rest van je leven. Misschien is dat een gedachte die je hoop weet te bieden. De kans lijkt me groot dat je, naarmate je ouder wordt en je verder gaat richten op je interesses, je personen zal ontmoeten die je wel zullen liggen, en die met je bevriend zullen worden om de persoon die je bent.

Je zou kunnen proberen om vaker tijd te besteden aan je interesses, en eventueel via je interesses mensen te ontmoeten. Op een technologiebeurs bijvoorbeeld lopen waarschijnlijk mensen rond met gelijkaardige interesses. Aan de hand van zo'n interesse zou je een gesprek kunnen starten, om iemand beter te leren kennen.

Groetjes
Kenshin
Ohja da's wel leuk om een keer te doen. En ik geef echt letterlijk heel de dag mn tijd aan mn interesses. Dat komt dus ook omdat ik me eenzaam voel ofs. Dankjewel voor het nemen van je tijd voor het schrijven van reactie!

Reageer