Lonely

  • 21 January 2019
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik voel me de laatste 2/3 jaar best wel down. En dan niet depressief en dat ik zelfmoord neigingen heb maar ook niet gelukkig en blij ben, zoals ik me vroeger voelde. Ik heb bijna geen vriendinnen en ga er ook niet heel veel mee om omdat ik best wel op mijzelf ben. Ik weet niet wat ik moet doen maar ik vind mijn leven zo saai. Elke dag leren, huiswerk maken, naar school gaan en dezelfde rituelen doen. Op school gaat het ook niet echt lekker want ik heb maar 2 vriendinnen en ik ben heel verlegen. Ik voel me echt een sukkel en alleen. Ik zit nu trouwens in de 3de klas. Ik heb ook nog nooit gezoend en daar voel ik me erg onzeker over.
Moest dit gewoon even kwijt. Thanks voor het lezen:)

Liefs

2 reacties

Hey,

zijn er niet dingen die je leuk vind om te doen? Heb je hobby's? Ga dingen doen die je leuk vind of ga nieuwe hobby's zoeken, daar wordt je vrolijker van.


Groetjes,
Als je verlegen bent moet je je grenzen verleggen.

Ik ga dit even uitleggen met bang zijn voor iets,
Bijvoorbeeld je bent bang voor achtbanen maar je bouwt het langzaam op, in de efteling ga je een paar keer in de vogelrock, vervolgens durf je de vliegende hollander ook wel aan, na een tijdje de python en daarna de baron.
Langzaamaan ben je van je achtbaanangst afgenomen (Of heb je je grenzen verlegt). Ik heb dit voorbeeld genoemt omdat het bij mij was gebeurt 🙂. Elke keer dat ik naar de Efteling ging een nieuwe achtbaan.

Ik hoop dat je wel eens bij de Efteling bent geweest anders is dit voorbeeld waarschijnlijk nutteloos, maar wat ik probeer te zeggen is; Probeer eens een praatje met iemand te maken. Gewoon small-talk. “Hey hoe gaat ie? Goed met jou? Ja ook wel goed. Hoe zijn je cijfers? Heb je al voor nederlands geleerd?.....” Zulk soort dingen.

Succes! By the way, ik zit in de 5e en heb ook nog nooit gezoend hoor.

Reageer