Skip to main content

Heey, 

ik struggle de laatste tijd een beetje met mezelf en ik wil graag kwijt waarom want ik denk dat heel veel zich hierin kunnen herkennen. Nu lockdown 2 al heel lang bezig is en we als jongeren haast niks leuks kunnen doen gaat mijn mentale gezondheid er aan en daar bedoel ik eigenlijk mee dat ik het heel zwaar vind omdat we niks kunnen doen, er zijn geen activiteiten, elke dag is precies hetzelfde, al mijn sociale contacten zijn weggevallen, school is niet te doen online en het voelt alsof niemand het wat kan schelen. Het is zo zwaar om elke dag hetzelfde te doen en dat voor maanden lang. Lockdown 1 was leuker dan lockdown 2, lockdown 1 was niet zo streng en uitzichtloos als deze en ik snap niet hoe want toen zaten we nog langer in lockdown als nu.  Ik zit er gewoon tegenop om elke dag weer hetzelfde te doen. 
heeft er iemand tips om deze dagen wat leuker te maken ? Alle tips zijn welkom 💕 

 

bedankt voor het lezen 🌸

hoii, ik heb echt prescies hetzelfde, echt heel naar hé ?

net zoals je al vermelde in je topic, lockdown 1 was leuk en de 2de is niks aan

ik zou als ik jou was weer wat sociale contacten proberen te verkrijgen en weer lekker afspreken met vrienden

ik heb zelf een hobby gezocht.. ik teken heel veel en kan alles kwijt als ik aan het tekenen ben… misschien is dit ook iets voor jou ? 


Hey, ik snap dat je het zwaar vind.. ik ook, maar idd lockdown 1 was langer en minder uitzichtlozer maar toen hadden we dit ook nog niet meegemaakt en konden we naar buiten omdat het voorjaar was, maar ik zou er gewoon proberen het beste ervan te maken, en anders praat er eens met je ouders over? misschien weten zij wel wat. 

 

maar iniedergeval weet dat je niet de enige bent

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan


heyy

Ik heb het eigenlijk beter in de lockdown, mijn mentaal gaat achteruit door school enzo en nu ik op mezelf ben heb ik geen stress en voel ik me juist beter. Maar dat ligt ook vast weer aan mij dat gaat anders zijn bij iedereen. Jammer dat het bij jou zo moet zijn 😞.

 

mvg


Reageer