Skip to main content

Hoi hoi ik ben een beetje in paniek omdat ik morgen gym heb waar we geen truien of shirt met lange mouwen aan mogen en ik heb littekens van zelfbeschadiging op mijn arm heb. wat moet ik doen want ik ben bang dat mijn docent het opmerkt en het tegen mijn ouders verteld kan iemand mij helpen

probeer die arm zo min mogelijk op te vallen bij gym en als je docent het toch ziet vraag dan of diegene het niet door kan vertellen aan je ouders 


Hoi @Ash.is.sws.smash ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes, 
Renske (De Kindertelefoon) 


Heyy @Ash.is.sws.smash

Ik ben een beetje laat met reageren, maar beter laat dan nooit 🙂

Als je een huisdier hebt kan je zeggen dat je gebeten/ gekrabd bent door dat dier (bijv. ‘ik ben gekrabd door mijn kat’). Eveneens zou je kunnen zeggen dat je ooit heel hard gevallen bent (met de fiets) en allemaal littekens van de wonden hebt. Ook zou je de littekens kunnen verbergen met concealer.  

Dit is een topic met allemaal alternatieven voor zelfbeschadiging, mocht je het ooit nodig hebben: 

Hoop dat je hier iets aan hebt. :) 

xx Eenmeisje004 


Reageer