Skip to main content
Vraag

littekens SH verbergen

• January 15, 2026
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik doe mezelf pijn op mijn onderarm. daardoor heb ik veel wondjes en littekens op mijn onderarm. Het wordt weer steeds warmer en ik moet straks dus weer korte mouwen gaan dragen. Als ik geen lange mouwen draag vallen mijn wonden/littekens erg op. Heeft iemand misschien nog tips om ze te kunnen verbergen. Alvast bedankt 

4 reacties

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 15, 2026

wrm snij je je zelf soizo

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 15, 2026

Hoi,

Zoals ik in je vorige topic heb gezegd, kan je beter stoppen met snijden want het is nergens voor nodig en je doet alleen maar jezelf pijn. Praat er aub met iemand over: een vriendin, 113 of de Kindertelefoon.

Als je stopt met snijden gaan de wondjes zelf weg.

Groetjes,

ghast

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 15, 2026

hii ​@ikvoerlievermijnnaamnietin,

ik ben het eens met ​@ghast . het zou verstandig zijn om hier met iemand over te praten. maar wat ik wel wil zeggen is dat je wonden niet allemaal zullen vervagen als het erg diep is, maar dat hoeft niet zo te zijn als ze niet diep zijn. 

ik wens je veel sterkte 🌷

liefs vie

Forum|alt.badge.img

heyy ​@nissangtrje als je dat wil weten kan je beter even kijken naarr mn andere topics

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 17, 2026

hey 

ik weet hoe dit voelt ik heb exact het zelfde en voor de mensen die zeggen dat het weg gaat als je stop is niet waar de wonde zelf geneest ma het zijn littekens die gaan niet zo maar weg misschien achter zo veel jaar ma nie achter zo korte tijd maar het is idd al een goed idee om te stoppen met sh ik weet dat het moeilijk is maar probeer je te focussen op andere dingen of zoals ik heb gedaan het uit stellen elke keer als ik het wouw doen stelde ik dit uit en ben nu ongeveer 3 maand clean en het helpt wel of veel meer bij mensen zitten helpt ook want je gaat geen sh doen als je bij mensen bent 

ik hoop dat je hier over komt en je kan altijd praten met de kindertelefoon 

veel veel veel successsss