Skip to main content

Hii meiden/jongens,

Ik ben een meisje van 13 en ik doe/deed aan sh en ik hou echt heel erg van zwemmen en nu is het lekker weer maar nu wil ik niet dat iemand mn littekens ziet en nu ben ik bang dat iemand het ziet, laatst zag mn moeder het en toen loog ik dat een kat het heeft gedaan… maar dat kan k niet elke keer zeggen…..

En ik heb op het moment heel erg last van drang om het te doen , ik ben nu 6 dagen clean en dat wil ik graag zo houden maar ja.. IK WIL HET ZO GRAAG DOENNN maar ik wil dus niet dat iemand het ziet, ik doe het vooral op mn armen en ik wil het eigenlijk op  mn buik doen mr dat mag niet van mezelf maar ja HELP ALSJEBLIEFT!!!!!!

Groetjees everythingisok

Heyy @everythingisok,

Lastig die drang.. Misschien heb je wat aan dit topic wat hieronder staat. Daarin worden heel veel alternatieven tegen snijden genoemd die kan je toepassen als je drang voelt dus misschien dat je daar wat aan hebt! 

Tegen hoe je snijwonden goed kan verbergen heb ik geen goede tips, maar je kan even op het forum rondkijken daar staan denk ik wel tips tussen waar je wat aan hebt. Als je op de link hieronder klinkt kan je wat andere topics bekijken over dit onderwerp misschien heb je er wat aan!

https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=snijwonden+verbergen

Sterkte! Liefs van ItsJustMe <3

Veel erg bedankt voor je tips ik ga zeker even kijken!!!

Liefsss everythingisok<3

Reageer