Skip to main content

Hey,

ik doe nu ongeveer een halfjaar aan zelfbeschadiging en ik had eigenlijk de vraag of iemand weet hoe ik in de zomer de littekens kan verbergen. In de winter was het maar makkelijk en deed ik gewoon een lange broek aan en klaar, maar nu heb ik ze op mijn armen en benen en weet ik niet hoe ik ze kan verbergen. Een lange broek en trui aandoen wordt het niet echt voor mij en make-up ook niet, want ik draag het niet. Pleisters werken ook niet, want iedereen vraagt dan steeds waarom ik zo vaak pleisters heb. Dus weet iemand misschien nog hoe ik die littekens kan verbergen? 

 

-De tekst is aangepast, omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.-

Wijde en dunne kleding (ni te doorzichtig tho), die nog wel de littekens verbergt. Al raad ik het aan om te stoppen met zelfbeschadiging omdat het verslavend is, maar dat is jouw keuze.

Sterkte


Wijde en dunne kleding (ni te doorzichtig tho), die nog wel de littekens verbergt. Al raad ik het aan om te stoppen met zelfbeschadiging omdat het verslavend is, maar dat is jouw keuze.

Sterkte

Dankje ja ik ben aan t proberen om te stoppen maar gaat erg moeilijk


heyy 

Ik weet dat het geen zomer is maar ik doe altijd heel veel armbandjes om (maar dat helpt alleen als je het echt op je pols hebt zegmaar anders is het niet helemaal bedenkt.

Weet dat je het niet perse hoeft te verbergen aan het begin gaan er misschien mensen naar vragen maar na een paar dagen houd dat wel op.

Als je het liever niet wil laten zien maar je het over je hele armen en benen hebt zou ik er vaseline op smeren dat helpt met het genezen en je ziet het daardoor ook minder goed

 

Stay safe xx


Reageer