Heyy,
Aangezien het nu zo'n warm weer is willen mijn vrienden en familie graag vaak zwemmen met dit weer!
Ik zou ook heel graag willen alleen heb ik een probleem! Ik sneed mij de afgelopen maanden best wel veel! Hieraan heb ik hele kleine maar ook best grote littekens aan overgehouden!
De kleine vallen niet zo op maar die grote is ongeveer 6 a 7 cm lang en 5 mm breed!
Het zit op mijn bovenbeen en heb er eigenlijk heel veel spijt van aangezien het de laatste tijd steeds beter gaat!
Heeft iemand tips hoe ik deze het beste kunnen behandeld worden? Zodat het zoveel mogelijk weg gaat! Ik weet dat littekencrème heel goed kan helpen alleen dat is voor mij doen nog best duur en heb dat geld niet!
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Heyo,
Ik wou inderdaad zeggen dat je ze het beste kan verzorgen en kan genezen met behulp van littekencrème, maar dat is dus iets aan de dure kant.
Weten je familie en vrienden dat je hebt gesneden? Als het antwoord daarop ja zou zijn, dan hoef je eigenlijk geen zorgen erover te maken want ze weten ervan.
Als dat niet het geval is dan kan je het beste aan je ouders vertellen, ik snap dat je dat niet leuk lijkt, of liever niet wil doen, maar het zorgt er wel voor dat ze ervan weten, en dus geen opmerkingen gaan maken als je met ze mee gaat zwemmen.
Een laatste optie zou zijn om aan je huisarts te vragen of hij/zij misschien littekencrème wilt voorschrijven, dit is meestal gratis.
Anders zou ik het eigenlijk ook niet weten, je kan misschien nog zo'n band om doen om je been, maar dan vragen je ouders zich ook af waarom je die band om hebt?
Om de reactie kort te houden. De beste optie is dus vertel het, als ze het nog niet weten, of probeer toch aan de crème te komen.
Gebruik in iedergeval geen enkele vorm van make up. Dit kan ontstekingen veroorzaken, of gaan irriteren en dat zal je natuurlijk helemaal niet willen.
See ya!
Spookyzx
Ik wou inderdaad zeggen dat je ze het beste kan verzorgen en kan genezen met behulp van littekencrème, maar dat is dus iets aan de dure kant.
Weten je familie en vrienden dat je hebt gesneden? Als het antwoord daarop ja zou zijn, dan hoef je eigenlijk geen zorgen erover te maken want ze weten ervan.
Als dat niet het geval is dan kan je het beste aan je ouders vertellen, ik snap dat je dat niet leuk lijkt, of liever niet wil doen, maar het zorgt er wel voor dat ze ervan weten, en dus geen opmerkingen gaan maken als je met ze mee gaat zwemmen.
Een laatste optie zou zijn om aan je huisarts te vragen of hij/zij misschien littekencrème wilt voorschrijven, dit is meestal gratis.
Anders zou ik het eigenlijk ook niet weten, je kan misschien nog zo'n band om doen om je been, maar dan vragen je ouders zich ook af waarom je die band om hebt?
Om de reactie kort te houden. De beste optie is dus vertel het, als ze het nog niet weten, of probeer toch aan de crème te komen.
Gebruik in iedergeval geen enkele vorm van make up. Dit kan ontstekingen veroorzaken, of gaan irriteren en dat zal je natuurlijk helemaal niet willen.
See ya!
Spookyzx
See ya!
Spookyzx
Heyy Spooky,
Bedankt voor je tips!
Ik ga echt proberen om aan het geld te komen maar weet niet of het lukt!
Ik heb heel veel problemen met mijn ouders, ik ga niet in details maar ik kan dit dus niet tegen hun vertellen!
Xx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.