Skip to main content

Ik heb een grote litteken op mijn gezicht en mensen vinden mij eng. Niemand wilt met mij omgaan. Wat kan ik doen? PLS HELP

Hey DOMINGO,

Wat vervelend dat niemand met jou om wil gaan!

Misschien zou je het tegen je mentor kunnen vertellen dat je buitengesloten wordt vanwege je litteken. Je mentor heeft er misschien wel een oplossing voor.

Het is gewoon heel vervelend dat mensen niet met je om willen gaan vanwege je litteken. Onthoud dat het niet aan jou ligt!

Groetjes iemand.


Het spijt me zo erg.


It isn’t about the scar, believe me, there are a lot of good people, who don’t care about your looks.

Het is niet de litteken, er zijn heel veel goede mensen, die de litteken niet boeien.

 

Het gaat om het innerlijk, als je dat op orde hebt, komt het goed. Ik wil niet zeggen dat je een zak bent, maar als je ervoor kan zorgen dat je kan lachen met mensen, zullen die mensen niet meer om je heen lopen.


-onnodige quotes verwijderd-

Hey een litteken is geen reden om iemand buiten te sluiten. Blijf jezelf open stellen voor vriendschappen en sommige mensen zijn het gwn niet gewend en reageren dan gek. Dat is natuurlijk geen excuus. Maar als jij jezelf blijft komt er echt wel een keer een groepje mensen die vrienden willen zijn.


Reageer