Vraag

Lijnen

  • 23 March 2018
  • 9 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben aan t lijnen.
Ik doe dat al best lang.
Mn manier typ ik ff niet want ik heb geen zin in commentaar daarop.

Ik lijn terwijl mijn BMI al laag is en ik al ondergewicht heb.

Oke dit is getypt door Alli's vriendje, want ja... ze durft t nie zelf te typen.

Tips voor mij en haar zijn welkom. Ik ben bang dat ze anorexia krijgt

Xx Alli dr vriendje

9 reacties

Hii,
Aii als iemand al ondergewicht heeft waarom ga je dan verder?
En wat is de oorzaak van het lijnen?
Kan je wat meer info geven?,
Dan kan ik betere oplossingen geven
Ik lijn omdat k mezelf te dik vind... ik word ook gepest op school en door mn buurjongens...
De manier waarop ik lijn is geen overbodige suikers eten, alleen gezond eten en...k geef over..

- Bericht is aangepast door de Kindertelefoon ivm overtreding forumregels -
Alicia, ( ik weet dat je dit niet wilt maar ik doe hel lekker toch! ) dat laatste over het overgeven is echt overbodig. Als je gezond eet en goed sport val je als het goed is gewoon af. ( dat wist je vast al maar ja...).

Ondergewicht kan echt heel gevaarlijk zijn en je kan er zelfs ziek van worden.

Tips:
1) ( deze werkt alleen als iedereen meedoet en meestal doen ze dat niet maar toch ). Praat er over met de mensen die jouw pesten er over en vertel ze hoeveel impact het heeft in jouw leven. Hopelijk stopt het dan.

2) kijk hoe dik je werkelijk bent, ik ben best dun en ben ongeveer bij mn buik 75 cm, ik denk dat 80-85 cm dus normaal is ofzo. Miss wel 90 cm

3) ga kijken bij verschillende dieet dingen en probeer een voorgesteld dieet te volgen ( en niet een zelf gemaakt dieet ) mensen die zo'n dieet maken hebben er vaak verstand van.

Ik hoop dat dit je een beetje helpt

- Bericht is aangepast door de Kindertelefoon ivm overtreding forumregels -
Oja 4) als mensen je pesten omdat ze je dik vinden gaat dit meestal door als je niet meer dik bent, en dan blijf jij denken dat je dik bent.
Bedankt voor de tips ♡
Tip 1 gaat miss nie werken, want ik ben best verlegen...

Mijn buik is ongeveer (afgerond) 65 cm... volgensmij is dat heel dun..

Ennnnn
Mijn dieet is volgensmij best goed: ontbijt: havermout ding met fruit, middageten is meestal een glutenvrije boterham met dingen (hummus met sla of soms kaas en hummus) en als avondeten gewoon wat er gekookt word
Alicia,
1) ja je buik is echt HEEL dun!!
2) ja dat geloof ik een best goed dieet
3) als je verlegen bent kun je in het geval van school ook je mentor vragen om jet de klas te vertellen.
Hoe kan ik mn buik goed krijgen? Ik sport al bijna iedere dag (op zaterdag na. Mn vrijwilligers werk is bijna sport xD)
Alicia, ik denk dat je buik al wel goed is! Als je buik al zo dun is ...

Reageer