Skip to main content

ligt het aan mij?

• January 12, 2025
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4

hey lieve allemaal vandaag vierde we een verjaardag van mijn broertje super leuk alleen was er een meisje die best vervelend is. als ik met andere mensen van het feest ga kletsen of spelen gaat ze meteen naar haar ouders! heel vervelend. en na een tijdje wou ze op mijn kamer (!) op haar ipad. ik vond het geen goed idee maar heb wel ja gezegd (haar zusje heeft epilepsie, dus als zij het was had ik sowieso ja gezegd want ze kan er niks aan doen) maar toen ik terug kwam om mijn airco uit te zetten had ze allemaal dingen uit mijn lades gehaald en mijn katten maskers op gedaan en aan mijn skincare en make up gezeten enz (een van mijn crempjes is nu bijna op) en zij ze ja sorry ik vond het leuk (ze is ook gewoon 11) dit keer ging ze echt over mijn grens heen zo meteen had in die laadje iets anders gezeten bijv mijn boekje waarin ik bij hou hoeveel ik per dag weeg om af te vallen. ik probeerde me in te houden maar heb alles zelf moeten opruimen maar van dat crempje baal ik echt want die was nieuw en best duur…. maar ligt dit aan mij of is dit niet oke want ze had allemaal spullen uit mijn laadjes gehaald

6 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 12, 2025

Hey! Nee dat ligt zeker niet aan jou! Ik vind dat iemand van 11 toch al wel het benul moet hebben om te weten dat je nooit zonder vragen aan andermans spullen komt. Ik vind het echt raar gedrag van haar hoor. En ik vind dat je dan nog heel redelijk en netjes hebt gehandeld, heel knap. Een uitbrander had zeker gemogen.  Dus in ieder geval hoef jij jezelf helemaal niets te verwijten! 

Liefs, Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 13, 2025

Hoi ​@stitch1234  ik ben het volledig eens met ​@Tover01 , niks aan toe te voegen. Absoluut niet jouw schuld en bizar dat dat kind dat deed. En inderdaad knap dat je zo terughoudend hebt gehandeld. Complimenten. 👍

Groetjes liefs Tartan X

ThunderStorm
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 13, 2025

dit ligt niet aan jou, ze is waarschijnlijk jaloers, naar aan iemands anders bezitten zitten gaat er echt overheen. 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Poeh! Het blijft jou kamer, dus je kan er misschien iets van zeggen die ouders. Het gaat niks veranderen, maar je hebt het wel maar gezegd. Ik denk dat de meeste mensen je frustratie zullen begrijpen. En volgende keer nee zeggen :) wel even uitleggen waarom (anders is het ietsje onaardig)

Liefs

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 13, 2025

Hoi. Ik ben het met de anderen eens. Jij deed het juist goed en dat meisje verdient eigenlijk een flinke preek. Zoiets doe je niet. Als je elf bent weet je dat ook best. 

Groetjes Tjempie xxx

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 13, 2025

Heyy,

Ik ben het ook met de anderen eens het is zeker niet oké dat ze in jouw kamer ging rommelen zonder jouw toestemming en dat ligt absoluut niet aan jou. Je hebt goed gehandeld trouwens want je had ook best wel boos mogen worden dus daar verdien je zoals ​@Tover01 al zegt zeker een compliment voor!

Liefs, ItsJustMe <3