Vraag

Lieve stiefmoeder

  • 9 May 2019
  • 8 reacties
  • 268 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik zit al een tijdje met een vraag ik heb een hele lieve stiefmoeder sinds dat me vader is overleden is ze er nog steeds voor me ze weet dat ik het fijn vind dat ze er nog voor me is dat heb ik haar verteld maar ik wil haar graag laten weten dat ik ook van haar houd maar dan niet als een relatie natuurlijk maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel en miss ook raar ik zou voortaan ook gwn willen kussen en knuffelen maar ik weet niet hoe ik haar dat duidelijk moet maken dat ik van haar houd en dat ik voortaan graag een kus wil en knuffelen ik was gister bij haar en durf het gwn niet te zeggen miss iemand tips???

8 reacties

Hey,
wat fijn dat ze er zo voor jouw is.

je kunt haar duidelijk maken dat je van haar houd (waarschijnlijk weet ze dit ook wel) door bijvoorbeeld een keer een knuffel te geven. Je kunt ook bloemen of chocolade kopen.
Maar ik denk niet dat ze het raar vind als jij haar een knuffel geeft gezien jullie zo close zijn.

xx A💕
Dankjewel voor je reactie nou we zijn eigenlijk alleen maar vrienden en kan alles tegen haar zeggen en hebben het gezellig enzo maar ik wil juist close worden maar ik weet niet hoe en op wat voor moment snap je
Hey,

Je kan haar een keer vragen of jullie ergens rustig kunnen praten. Dan kun je haar vertellen dat ze echt als familie voelt en dat je graag closer wil worden (eigenlijk gewoon wat je hier vertelt).

Je kan dit ook in de vorm van een brief/kaartje doen. Het is maar net wat je prettig vindt.

Je hoort wel vaker dat kinderen heel close worden met hun stiefouder(s). Dit is alleen maar fijn voor jullie :)

Succes!
Gr. Pin
Dankjewel voor je reactie ja weet niet echt hoe ik het moet zeggen en in de situatie want we hebben het eigenlijk alleen over andere dingen en dan weet ik niet wanneer het juiste moment is en hoe kan ik haar duidelijk maken ja klinkt heel raar maar dat ik miss voortaan ook een kus en knuffel wil en nog closer wil worden ben bang dat ze dat raar gaat vinden gr Anoniem
Misschien kun je eerst beginnen met een knuffel en dan het later uitbreiden ofzo. Ik weet niet of dat raar klinkt. Je kan haar ook gewoon een keer een knuffel geven. Veel mensen vinden dat echt niet erg. Veel vrienden knuffelen bv ook met elkaar.

Je kan haar vragen om een keertje ergens over te praten en dan kun je het vertellen. Dan hoef je niet een moment te zoeken binnen een ander gesprek wat jullie hebben, maar kun je er meteen over beginnen.
Ik hoop eigenlijk dat ze de volgende keer emotioneel word om iets en dat ik haar kan troosten klinkt raar maar ja
Badge +2
Heyy! Je moet gewoon als jullie Samen thuis op de bank tv kijken gewoon tegen haar aanliggen ja klinkt raar maar miss snap je wat ik bdl en dan steeds uitbreiden als je snapt wat ik bdl en dan zeg je dat je van haar houd
Dat is een goede ik heb wel al een keer samen op de bank gelegen en verder niet dus ik weet niet of het er nog een keer van komt maar dankjewel voor je reactie.
En wat zou ik kunnen uitbreiden

reacties samengevoegd door de Kindertelefoon ivm leesbaarheid

Reageer