Vraag

liegt men vriendin of ben ik raar

  • 15 November 2022
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Dus, men vriendin had blijkbaar een briefje gevonden met de naam van men vriend waarop stond: *zen naam* ik vind je leuk liefst anoniem. ik wist haar handschrift dus ik dacht oh die liegt. dus ik zei *haar naam* luister als je thuis komt maak een briefje en schrijf over. dat deed ze. het leek precies op elkaar. ik appte haar met je bent het wel kijk geen verschil en dan zegt ze: VRAAG MAAR AAN *naam iemand van haar klas* OF AAN *naam van een vriendin* DIE HEBBEN HET GEZIEN! Ik vroeg toen aan haar vandaag dus] van zweer je het dat je niet liegt? Ze zei ik zweer op men ouders.. ik keek haar aan en die ogen ik wist dat zee liegde maar ik gaf toe oke ik geloof je.. Ik heb geen vertrouwen meer in mensen ze liegt veel te veel..


1 reactie

Badge

Heyyy, 

Ik weet niet of ze liegt of niet. Eerder niet lijkt me aangezien ze niet echt een reden heeft om zoiets te  sturen. Tenzij ze wilt dat jij ruzie krijgt met die vriend. Denk eens na waarom ze dat misschien zou willen. Als je niet echt iets vind heeft ze het waarschijnlijk niet gelogen en is het echt. Vraag ook eens heel subtiel aan die vriend of hij haar misschien leuk vindt. Je zegt dat ze veel te veel liegt. Heeft ze al veel tegen jou gelogen? En waar ging dat dan over? 

Veel liefs van mij xxx

Reageer