Skip to main content

liegen en spijt

• April 10, 2025
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Hi allemaal

ik ben een meisje met verkering met een ander meisje en we zijn al bijna 2,5 jaar samen. In de winter ging het even wat minder tussen ons waardoor ik het bijna uit had gemaakt. Ik ben uiteindelijk heel blij dat ik dit niet heb gedaan maar ik zat toen erg diep. Dit heeft wel haar vertrouwen geschonden en ze is nu vaak bang dat ik bij de weg ga of dr niet meer leuk vind

Soms drink ik op m’n werk in de pauze redbull ik vind dat ik dit zelf mag weten maar zij vind t niet fijn als ik dit drink. Ze is bang dat ik er verslaafd aan raak. Ik drink t ongv 1x in de 2 weken en ik vertelde dit niet. Nu is ze er dus achter gekomen en ik voel me er erg kut over. Ik weet dat ik niet moet liegen en ik snap dat ik nu haar gevoel heb beschadigd. Weet iemand hoe ik hier mee om moet gaan mischien☺️

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@Anoniemxx2025! Het klinkt alsof je relatie echt belangrijk voor je is, en het is mooi dat je haar vertrouwen wil herstellen. Liegen, ook al is het om iets kleins zoals Red Bull drinken, kan toch pijn doen bij de ander omdat het vertrouwen even wankelt.

Mijn tip: wees open en eerlijk tegen haar. Vertel dat je snapt waarom ze zich zo voelt, dat je haar vertrouwen wilt terugwinnen, en dat je haar gevoelens serieus neemt. Leg ook uit dat je jezelf nog steeds bent en dat dat kleine beetje Red Bull niet betekent dat je verslaafd bent. Probeer te luisteren naar haar zorgen en samen een middenweg te vinden waar jullie allebei blij mee zijn.

Vertrouwen duurt soms even om weer op te bouwen, maar met geduld en eerlijkheid kom je er samen wel!

xx liefs Wolf 🐺