Hey hoi,
Ik ben eventjes weg geweest, maar ik ben weer te vinden om het forum :)
Ik zit met 3 dingen in mijn hoofd heel erg te overdenken.
1. Ik heb in de zomervakantie een meisje ontmoet en ik ben echt zo verliefd op haar. Nu nog steeds en ik kan alleen maar aan haar denken. Maar ze is straight en woont in Duitsland, heb nu ook geen contact meer met haar. Dus het wordt sowieso niks. En ik weet niet hoe ik met dat verdriet om moet gaan, of in ieder geval het een plekje moet geven in mijn hoofd.
2. Ik heb een jongen in mijn klas zitten en hij is echt heel knap. We hebben al een paar keer gebeld en ik denk dat ik echt wel verliefd op hem ben. Maar hij geeft me mixed feelings, de ene keer vraagt hij heel lief hoe het met me gaat. En hij gaat helemaal aardig doen enzo. Maar een andere keer negeert hij mij als ik vraag hoe het met hem gaat. Hij weet dat ik mezelf snijd, dus ben ik bang dat hij me daarop oordeelt.
3. Ik maak me echt kapot veel zorgen om mijn beste vriendin. Mijn beste vriendin heeft in 12 uur tijd, 2 pogingen gedaan. Die pogingen zijn niet gelukt, maar ze is wel van plan om het nog een keer te doen. Ze heeft namelijk OCD, een dwangstoornis. Dus haar hoofd zegt dan dingen die ze moet doen. Ik ben heel bang dat het uiteindelijk een keer lukt en dat ze dan weg is. Ik wil niet dat ze zich zo voelt en ik wil al helemaal niet dat ze weggaat. Ze zegt ook dat ik een hele grote reden ben waarom ze nog leeft. Superlief, maar ik wil helemaal niet dat ze zich zo slecht voelt.
Je hoeft niet alles te beantwoorden. Als je al 1 van de 3 beantwoord, dan is het al prima