Sterrenstof
Samen lopen we
Lopen onder de sterren
Sterren die blinken
Blinken zoals jouw lach
Een lach vol met liefde
Liefde vanuit mijn hart
Bladzijde 1 / 1
Jij bent echt op drift met je gedichten, of niet?
Een beetje jammer dat je de gedichten sectie hebt gemist, maarja..
Zo kun je inderdaad ook het forum versieren.
Waarom, als ik vragen mag, post je ze eigenlijk hier?
Er zijn andere sites met net wat meer dichters dan hier, namelijk.
Een beetje jammer dat je de gedichten sectie hebt gemist, maarja..
Zo kun je inderdaad ook het forum versieren.
Waarom, als ik vragen mag, post je ze eigenlijk hier?
Er zijn andere sites met net wat meer dichters dan hier, namelijk.
Hoi @MensPersoon
Ik heb hier ooit met iemand gechat van de kindertelefoon en toen zei ze dat ik mijn gedichten en die dingetjes hier op kon plaatsen. En aangezien ik mijn gevoelens deel die niet echt leuk zijn leek het me leuk om het hier op te zetten. Misschien dat andere mensen zich erin vinden en zien dat ze niet de enige zijn. Helaas heb ik wel al 2 aanpassingen aan mijn berichten gehad omdat ik het woord 'snijden' gebruikt. Jammer, maar ik had wel beter de regels door moeten lezen.
Wat bedoel je met gedichten sectie?
SimplyMe
Ik heb hier ooit met iemand gechat van de kindertelefoon en toen zei ze dat ik mijn gedichten en die dingetjes hier op kon plaatsen. En aangezien ik mijn gevoelens deel die niet echt leuk zijn leek het me leuk om het hier op te zetten. Misschien dat andere mensen zich erin vinden en zien dat ze niet de enige zijn. Helaas heb ik wel al 2 aanpassingen aan mijn berichten gehad omdat ik het woord 'snijden' gebruikt. Jammer, maar ik had wel beter de regels door moeten lezen.
Wat bedoel je met gedichten sectie?
SimplyMe
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.