Skip to main content

Ik heb dus een paar maand geleden een meisje ontmoet via insta. We hadden al een beetje gepraat inmiddels nummers uitgewisseld enzo maar verder niks bijzonders uitgekomen. Uiteindelijk zat ik rustig alleen een avondje tv te kijken en ze belde mij voor de grap met een vriendin van haar en we zijn gewoon een beetje wezen praaten met zen allen en nu een paar maand later heb ik al vaak met haar alleen gebeld. Het was altijd heel gezellig en we hebben altijd over van alles en nog wat gepraat. Ik had haar een keer verteld dat ik haar wel leuk begon te vinden en dit verbaasde haar een beetje, toch heeft ze er serieus over nagedacht en na weer een paar keer bellen zei ze dat ze meer eerst in het echt wou zien. Dit gaat niet altijd even makkelijk omdat het anderhalf uur reizen is maar toch ben ik een paar dagen geleden naar haar toe geweest voor het eerst. Ze wou gewoon thuis blijven waar een vriendin en moeder van haar ook waren. Voor mij was dit natuurlijk heel saai omdat ik hun niet kende maar goed doe je niks aan. Na onze ontmoeting hebben we elkaar weinig gesproken en uiteindelijk stuurde ze mij een whatsappje met het volgende "Ik denk dat het beter is als we gewoon vrienden blijven want ik voel helemaal niks en ik moet t niet pushen als ik helemaal niks voel want kijk je moet van die ander houden van hoe die is butt ik zie t gewoon niet voor me yk so im sorry"

Weet iemand of ik uit deze friendzone kan komen en hoe? Of hoe je het beste met afwijzing om kan gaan?

Hey,

Ze is vrij duidelijk geweest volgens mij, dus uit die friendzone proberen te komen lijkt me zinloos. Ik zou proberen haar te vergeten, ookal is dat heel moeilijk.

Veel sterkte!

Hé ik snap je gevoel dit is ook al een paar keer met mij gebeurd maar je kan je het beste er overheen zetten en gewoon een goede vriend/vriendin voor haar zijn 

Sorry makker, deze friendzone is nogal definitief. Je hebt geschoten, net naast. Zet je erover heen. 

Reageer