levensverhaal, Ik denk aan zelfmoord.

  • 5 March 2020
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Badge

Raphyyboy hier,

 

ik begin bij het begin van dit kutte leven. Ik was 9 jaar, heb autisme, ADHD etc.. ik werd gepest in groep 6 en ik kreeg last van mijn autisme. Ik was thuis ook moeilijk en moest naar GGz. Een paar weken later werd ik daar 4 maanden lang opgenomen. We spoelen door naar groep 8. Ik kwam erachter dat ik op jongens val. Iemand kwam daarachter en pestte me daar regelmatig over en dat klotemietje kon niks anders dan met zn vriendjes komen. Nou, ik werd bijna van die school gedonderd omdat ik zo boos op hem werd dat ik hem aanviel en dat 3 juffen moesten ingrijpen. Die heb ik getrapt etc.. dat ik zo boos was. Nou, het liep goed af, maar toen.. mijn beste vriend pleegde zelfmoord😢. En ja, een paar maanden later kwam ik in de brugklas. De eerste zaterdag na de vakantie rond 23:00u stierf mijn oma, die longkanker had. Hierdoor heb ik alles verpest. Allemaal 1’nen op mijn 1e periode rapport. En toen.. een klotejong (weer met zn vriendjes) genaamd Bert (ik en n vriend noemen hem Bertina) vond het grappig mij te treiteren en haalde altijd de 2e klassers derbij die zogenaamd stoer zijn. Mijn beste vriend wil zelfmoord plegen. Ik werd daar zo verdrietig van, dat ik mezelf begon te snijden. Ik heb zelfs ooit zelfmoord overweegt en zit nog steeds bij mijn gedachtes. Mijn ouders weten dit een soort van maar zit nog steeds niet bij een psycholoog/psychiater. Ik voel me de laatste tijd heel depressies, ongelukkig en vooral verdrietig. 
 

Mijn verhaal.

x Raphyy


edit: Ze vinden het ook grappig mij kankerhomo te noemen en laatst zei iemand: ja nou ben ik er klaar mee, je mag echt de kanker krijgen nou. Waarop ik zei: Nou, dan kan je lang wachten, maat.


3 reacties

Heyy,

 

Wat een heftig verhaal.

 

Helaas kan ik uit ervaring zeggen dat psychologen een lange wachtlijst hebben. Het enige wat ik je kan meegeven is blijf er over praten met mensen die je vertouw. bijv op school of thuis. 

 

Het is ook helemaal niet erg dat het nu niet goed gaat op school je hebt nu veel andere zorgen aan je hoofd. ik hoop dat je snel een behandeling kan krijgen en dat het je gaat helpen.

 

Groetjess,

 

PS ‘GAY IS OKAY’

Hoi,

 

wat naar voor je dat je dit allemaal hebt moeten maken en dat je je zo rot voelt😢

wat mij heeft geholpen tijdens periodes dat het erg slecht met me ging en ik niemand had om mee te praten, was alles opschrijven, al mijn gevoelens en problemen. Misschien kun je dit ook proberen, of iets anders waar je je gevoel in kwijt kunt?

 

Maar blijf alsjeblieft hoop houden, het wordt ooit weer beter, ook al lijkt dat nu misschien onmogelijk. (Spreek uit ervaring)

 

hopelijk heb je hier wat aan,

 

groetjes 🌈 🌈 🌈 

Hey man,

Wat rot voor je allemaal! Ik snap echt niet dat sommige mensen het leuk vinden om iemand helemaal kapot te maken door iemand zo erg te pesten en dan ook nog eens omdat je homo bent terwijl daar helemaal niets mis mee is. (Ik val ook op jongens, dusja)

Ik hoop dat je zo snel mogelijk een psycholoog weet te vinden, maar tot die tijd moet je er zoveel mogelijk met anderen over praten die je vertrouwt, en maak je je vooral geen zorgen over school, het belangrijkste nu is dat je je beter gaat voelen!

Stay strong!

Groet, Knight17

Reageer