levensverhaal

  • 16 May 2023
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6

Verzin hier elk jaar van je leven een gebeurtenis of iets grappigs wat je wil delen. 

Mijn verhaal:

0, ja weet ik niet meer zoveel van. Ik was een baby die slecht sliep en niet uit de borst kon drinken.

1 mijn ouders zeggen dat ik een hele vrolijke dreumes was, en in plaats van de hele tijd bij mijn ouders te zitten wou ik de wereld ontdekken.

2 in een restaurant lag een stroomdraad onder de tafel en ik was als peuter onder de tafel aan het kruipen. Raakte dat draad aan en stond onder stroom. Mijn oom heeft het draad kapot getrapt.

3 ik ging als driejarige op de 'grote mensen' wc zitten op de cresh omdat ik de kinderwctjes irritant vond maar ik durfde de deur niet op slot te doen dus ik werd betrapt.

4 ik ging naar de basisschool en ik was niet gelukkig. Zat de hele dag stijf op me stoel durfde niks te doen. Mijn ouders wisten hier niks van en het was al maanden aan de gang. Ze werden heel boos op de school. Ik ben naar een andere school gestuurd en daar ging het veel beter.

5 het moment waarop ik gepest werd door kleuters die me gingen slaan.

6 ging naar groep 3 en pesten stopte. Ik was een dromerig kind dat het jammer vond dat we niet meer speelden in groep 3.

7 had een strenge juf die een keer heel boos werd omdat ik mijn rekenen in het verkeerde boek had gemaakt.

8 kreeg verkering met een jongen en we werden beste vrienden. 

9 mijn hamster ging dood en ik was heel verdrietig. Voor echt een jaar ofzo. 

10 ging soms huilen in de klas om liedjes zoals flappie enzo. Want dan ging er een konijn dood. Intussen had ik een hele goede tijd met elke avond met buurtkinderen spelen en dat soort dingen.

11 kwam in een hele stomme klas terecht. Werd weer stil en naar binnen gekeerdgekeerd. Ik begon aan een boek schrijven en deed dat veel in vrije tijd.

12 (groep 8) boek is nooit afgekomen. Zat weer in een leukere klas en had leuk laatste jaar.

(Klas 1) maakte het eindelijk uit met mijn vriendje uit groep 4 omdat ik verliefd werd op een andere jongen. Ik beschouwde mn ex gewoon als vriend, maar hij dacht dat er meer in zat en dat was heel pijnlijk voor hem. Ik wou heel graag vrienden blijven maar we kregen ruzie. Hij was boos op mij omdat ik 'gelogen' had maar kom op zeg het was een verkering uit groep 4!

13 kwam weer goed tussen mij en mijn ex. Intussn smoorverliefd op andere jongen. (Ik droomde elke nacht over hem) bIk kreeg via mijn broertje heel veel hints dat hij ook op mij was maar ik durfde hem niet te vragen. Ben wel iets van driekwart jaar verliefd geweest zonder er iets mee te doen.

14 ja ben nog maar net 14. School is stom en verder weet ik niet zo geod

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Verzin? Ik snap je niet zo goed. Als in totaal iets verzinnen of letterlijk je "levens" verhaal vertellen

Reputatie 7
Badge +6

Ja ik bedoel letterlijk je levensverhaal

Reageer