Skip to main content

Hey,

Ik ben gewoon levensmoe, niet dat ik er een einde aan wil maken maar ik heb er gewoon geen zin meer in. Dingen die ik vroeger altijd leuk vond, zoals voetballen enzo, kunnen niet echt meer want maar mijn vrienden vinden of voetballen niet leuk of ze wonen dan weer helemaal aan de andere kant van de stad… Ik heb ook het gevoel dat veel vrienden fake zijn, iemand een idee wat ik kan doen?

Erover praten kan helpen. Met je ouders bijvoorbeeld of je vrienden.


Je kan met de kindertelefoon bellen of chatten of misschien 113 die helpen vast ook wel om naar je te luisteren. 
sterkte!!

xxx

 


Hallo rikkierik :)

Erover praten maar ook gewoon zoveel mogelijk leuke dingen doen met familie, etc. Sociale contacten hebben online met vrienden. Je zegt dat je het gevoel hebt dat je fake vrienden hebt, hoe merk jij dat? Dat kan handig zijn.

-TheMightySlayer <3


Hey, bedankt voor de reacties, maar ik merk dat sommige vrienden soort van fake zijn want als je dan op school of ergens anders iets doms of stoms doet,  dan gaan ze dat overal aan iedereen vertellen enzo. Ik ga dat ook niet tegen hun zeggen want dan zal ik hun helemaal als vriend verliezen...


Reageer