Skip to main content
Vraag

Leven niet compleet?

• October 21, 2025
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4

Hai mensen,

Ik leef nu op zich een prima leven. Ik heb een fijne school, fijne vrienden, een zelfs een fijne vriendin. Ik zit nu in een van de beste periodes van mijn leven. Maar toch, soms, als ik nadenk over mijn leven enzo, voel ik een soort leegte. Alsof er toch nog iets mist. Meestal heb ik helemaal nergens last van, maar soms overvalt dit gevole me toch, en weet ik niet goed wat ik ermee moet. Herkent iemand dit? Weet iemand waar dit door kan komen?

2 reacties

• October 21, 2025

Hi. Misschien mis je een hobby of sport? Om je te ontwikkelen en sterker te maken. Dan heb je elke keer een drive om naar iets toe te werken en naar te streven. En andere mensen te ontmoeten om mee samen te spelen en trainen. 

Groetjes K.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 21, 2025

Ik herken dit wel een beetje hoor. Soms lijkt alles goed te gaan, maar dan ineens voel je je leeg vanbinnen en je weet niet waarom… echt zo’n random sad vibe. Denk dat dat gewoon soms gebeurt als je veel nadenkt of gevoelens opkropt. Iedereen heeft dat weleens, probeer er met iemand over te praten of even iets te doen waar je blij van wordt.

xx liefs Wolf 🐺